Okay, Ihan anteeks iiiiiso anteeks. En oo päivitelly viimeks ties millon ja tiijän että jotku mun stalkkerit varmaan on jo menettäny toivonsa mun suhteen :---DDDD Joten ihan teitä (ja tietysti itseäni) ajatellen viimein päivitys. Myös senkin takia päivitys koska olen ulkoisesti muuttunut niin siitäkin päätin infota ja mun elämässä tulee kohta (n.3-6kk sisään) isoja muutoksia ja tänne voin purkaa ne nyt sitten kerralla pois ja sanoa että oon ainaki kertonu niistä! (toinen asia onki sitte se että kuinka moni enää viittii lukea tätä ;p) Joten suuremmitta puheitta pyrin jotenkin nyt kappaloittamaan (lulz) asiani! :)

Hairy business.

Juuh, kuten mainitsin ohimennen että olen ulkoisesti muuttunut niin juuh kävin tosiaankin kampaajalla tota öm 26.10. Ja nyt on sitten "uutukainen" fleda. Istuin yhteensä 5½ tuntia siellä. Mustasta väristä musta-Valkoseen väriin siirryin ja lyhensin hiuksia aika mukavasti (no en oikeestaan edes niin paljoo). Tässä olis muutamia kuvia. Ja kahessa kuvassa mulla on sitten medusa (lävistys ylähuulessa nenän alla) ,mutta se ei ikävä kyllä ole aito ja sitten osa on just halloweenin aikaan otettuja jotka näkyykin varmaan aika hyvin "tyylistä" ja sitten on yksi ihan eilen otettu kuva, ilman muokkauksia ja ehostuksia!

Obsessed to be obsessed!

Mä oon oikeesti miettiny et onkohan mulla joku pakkomiellä olla pakkomielteinen XD. No joo ei mul silleen kuitenkaa oo mitään oikeita pakko-oireita olla/tehä mitään. Mutta sivusin aiheeni (taas kerran) joka oikeesti käsittelee sitä että oon löytäny taas uuden asian mistä oon ihan sairaan obsessed (tykkään käyttää enemmän sanaa obsessed ku pakkomielteinen) ja se on The Vampire Diaries (TVD) - Vampyyri päiväkirjat ja sen yks päähenkilö Stefan Salvatore a.k.a. Paul Wesley <3 Ja no on Damon (Salvatore, Stefanin broidi) ihan ok kans (näyttelijä, Ian Somerhalder) en kauheesti sen ulkonäystä tykkää, mut sen luonne on niin pistelijään vittumaisen ihana >D Ja no on silläki se sen herkkä puoli joka säälittää mua niin sairaasti ;---; ! Mm,no joo mä kyllä voin laskee itteni "faniks" mut joo en oo koskaan oikeestaan kuulunu siihen kiljuvien täysin creepy obsessed porukkaan. Et mä oon enmmänki näitä jotka rakastaa (sanan kaikissa merkityksissä) joko a.hahmoa b.näyttelijää tai c.molempia (Stefanin/Paulin kohalla C). Ja sinäänsä olisin valmis tekeemään kaikkeni et saisin edes tavata joskus tän kyseisen näyttelijän, ja jos tapaisin niin en TODELLAKAAN olis sellanen *SQUEEEEEEEE!!!!! OMGOMGOMG!!!! ;-----; *faints** vaan osaisin ottaa asian aika rauhallisesti ja "normaalisti" jos näin voi sanoa, koska loppujen lopuks ne kuitenki on ihan tavallisia ihmisiä eikä mitään jumalia u_u. Mutta ainahan mä voin unelmoida ;3 ja sen takii jaksanki toivoa ja olla ilonen ku elän mun omissa pikku maailmoissa jossa kaikki on hyvin n___n. Mulle sanottiin eilen että "sä näytät tosi onnellisesta, mitäs sulle on tapahtunu? Näytät aina niin nätiltä ku hymyilet :)" etenki kun tämä kohteliaisuus oli sellaselta henkilöltä joka on itseäni lähes 40 vuotta vanhempi ja oon tavannu häntä melkeen yheksän vuotta aktiivisesti! Kerroin sitten että olen tulisesti ja ihanan turvallisesti rakastunun julkkikseen :). JA tässä tilanteessa en sanin olevani "fani" koska fanit on osittain joku niin saatanan obsessed creepyjä ja yliampuvia TAI sitte sellasia laimeita, ja se kuulostaa niin massalta. Koska voin sanoa rehellisesti että oon Edward Cullen -fani ja Twilight -fani ja se tarkottaa mulle sitä et saatan täydellisesti kopioida itteni sieltä kirjasta ja muuttua yheks hahmoks ja olla obsessed, mutta se saattaa lopahtaa äkillisesti ja sitte mulla on jo muut mielessä. Mutta sit ku sanon et oon rakastunu julkkiskeen ni se on sit semmonen öm, no kaikki ne jotka tun mut sillon muinoin mun orli kaudella niin tää on erittäin pitkälti samantapasta. Mä en pyri matkimaan ja plagioimaan mä enemmänki kunnioitan sitä henkilöä ja ihailen ja oon no järkyttävän rakastunu. Ehken enempää vuodata aiheesta (ehkä toista TuT;;) Tässä ois muutama ihana kuva Paulista/Stefanista :)

Future is nuts!

Yeah totally, well sorta kind of...... Öm mä en jaksais millään kirjottaa joten puhun tästä myömemmin lisää ja syventävämmin, joten in nut shell! Mä oon nyt päättäny jättää lukion kesken. Hankin duunin (on jo työn alla) ja kämpän jonne muutan toivottavasti sit keväällä ku mutsi ja anniki lähtee tästä kevään aikana mitä ilmeisemmin pois ni mä toivottavasti pääsen omaan kämppään sillon! Kissat ja rotat tulee tietysti mun mukaan. Öh sitte mä nyt ehkä kokeilen siipiäni malli alalla, en siis catwalk kamaa vaan enemmänki jotain kuvasto mallin tapasta yms, koska no sanotan näin että mä pääsisin sinne kun löysin kivat suhteet 0:---DDD Ja sitte siitä poiketenki ni pääsisin Mexicoon töihin malliks näillä suhteillani, ja olisin haluttua. Because oon blondi,omaperäinen ja erittäin pohjoismaalainen (eli mexicossa exoottinen) mutta no odotan sinne joulukuuhun saakka et oon täys ikänen ;p Ja tää on siis vielä aika työn alla ja WIP et mm, kirjottelen siit lisää ku saan enemmän tukevaa tietoa. Mut näin mulla :') ps.Otan nänni lävärit joulukuussa. Nyt TVD ---------------------> *w*