Ensimmäisenä; Awsooomee! Pääsin näinki lyhyessä ajassa jo kirjotukseen numero 10! Sitte itse asiaan-

Äiti.

Mulla on mutsin kaa tosi hyvät ja avoimet välit. Tänään aamulla me päädyttiin puhumaan lävistyksistä JA! Yllätyksenä totaalisesti tuli se ettei sil oikeesti oo niin paljoo lävistyksii vastaan ku se antaa olettaa, se on vaan sen takii ettei Anni rupee sitte matkimaan ja ottamaan "huonoa" mallia musta :'D Eli no, mä saan ottaa ei näkyviä lävistyksiä. Ja sitte päädyttiin puhuu genitaali lävistyksistä ja nänni lävistyksistä ja kaikist muista läväreistä ku mun piti vähä valistaa sitä :'D haha! Ja no mutsi ite haluu madden (madonna,kauneuspilkku eli ylähuuleen jompaan kumpaan sivuun), mutta raukkaparka ei uskalla ku se pelkää että sattuu :3 Sitte mä oikeestaa lupasin et annan sille joululahjaks madden :'D Eli mutsilla on sitte joulun jälkeen mitä ilmeisimmin madonna :'D haha! Ja mulla hopefully lantio lävärit 0:---) mmmmm jooh en täällä kerenny vuodattaa vielä sitä kuinka mulla on nyt ollu jonku aikaa sellanen fiilis että haluun septumin.. siis rehellisesti mä en ees tykkää koko läväristä! Mut ollu vaa semmone fiilis et haluun sen :( Kummaa! Jos ette tiijä mikä on kyseessä niin kysykääpä google sedältä ;D Ja mieluusti palautetta et sopisko mun lärviini :o! Pitäisin siinä joko ihan pientä rengasta tai hevosen kenkää :)

Jopas mun aihe vaihtu Äidistä läväreihin nopeesti. No joo en viittiny rehellisesti olla vaan että "pälätämpä lisää läväreistä lalalalla". sit kans yhet vähä kivuliaat ja omalla tavalla mageet lävärit jotka haluisin ois nänni lävärit 8D! Vaakasuorassa ja kartio päät ;3 Mut mm,mutsi ei preferoi just naamassa/näkyvillä olevia lävistyksiä just annin takia :/ Tyhmä anni!

Tänään.

Today, tuli "shoppailtuu" mutsin kaa, no okei ei oikeestaa shoppailtu. Käväsin Emotionissa haistelee uudii tuoksuja ja mutsin kanssa tykästyttiin ihan kauheestii uuteen Escadan tuoksuun Incredible me. Se on pakko ostaa,käykääs ihmeessä tuoksuttelemasssa, tosi aistillinen ja naisellinen loppu tuoksuna jopa makeahko! Eli se on seuraava hajuvesi joka meijän hyllyköstä löytää kotinsa! Sidde, ostettiin myös uus Singstar sitte aikoihin! Oli ajatuksena ostaa si ihan uusin joku Suomi hitit mut siinä ei ollukkaan melkeen mitään hyviä biisejä joten "tyydyttiin" heti parempaan ja halvempaan vaihtoehtoon Pop Hits! Sen oon jo halunnu pidemmän aikaa ja lauloin ääneni käheeks,muutaman biisin jopa osasin valmiiks singstar -tasolla ja muut meni enemmän tai vähemmän penkin alle 0:-D! Ennen tätä shoppailun hurmiota mulla oli lääkärillä aika jossa just puhttiin lääkkeen vaikutuksesta ja nyt sitte ku oon syöny onnistuneesti yli kaks viikkoa lääkettä niin annosta nostettiin kaksin kertaseks ja kokeillaan sillä! Eli tänään eka annos 30mg Mirtazapiniä! Ja voinki heti kertoo että tuntuu muuten heti väsyttävä oire, tai voihan tää myös olla ku en oo viime yönä nukkunu ni valvominen teettää! Mulla oli vielä jotain mielessä mutta näissä mun höyryissä en kyllä enää edes pystyis kirjottaa mitäään järkevää :D

Off topic.

Muuten jos teitä lukijoita kiinnostaa enemmän muoti ja matkailu niin käväskää kurkkaamassa mun netti tutun blogi ihmeessä! katariina-sunkissed.blogspot.com/