Päätimpä minäkin sitten ottaa kantaa tähän paljonkin mielipiteitä herättäneeseen "Homoiltaan". Kyseessä siis on tällänen Ylen järjestämä paneeli keskustelu jossa on vastakkain homot ja kirkko. Tälleen yleistettynä ja siellä sitten argumentoidaan ja keskusteltiin aiheista. Ja tämän ohjelman seurauksena kirkosta erosi aika helvetillinen liuta ihmisiä. Sitä en sitten tiedä oliko vain homojen takia vai sen takia että kirkko "syrjii" ihmisiä. No sanotaan näin että mä ite luonnollisesti olen homojen kannalla, mutta! En mä kirkkoa vihaa, monet väitteet oli hyviä ja ei niin hyviä ja niissä on puolensa että en nyt räikeesti rupee mollaamaan kirkkoa sen takia enkä siis ole mikään himo uskovainen. Ja en kuulu luterilaiseen uskonto kuntaan vaan ortodoksiseen, mutta sanotaan että olen "tapa uskovainen", eli en näe pointtia miksi pitäis erota, mutta en kyllä näe siinäkään itua miksi kirkkoon ja niiden opetuksiin pitäis uskoa? Noh kuitenkin. Mun mielestä homoille pitäis suoda kirkko häät ja adoptio oikeus, ihan vaan sen takia että vaikka se niille suotais ei tarkota sitä että kaikki homot heti ryntää ja haluu naimisiin ja "varastaa" kaikki adoptio lapset itelleen. Eihän siinä oikeestaan mikään muuttuis ku se että se olis vaan nyt helpompaa kaikille ja suomi ottais askeleen parempaan maailmaan tasaarvon kannalta. Koska mun mielestä ei kenenkään pit'is ottaa niin vakavissaan jotain miljoona vuotta vanhaa satua. En halua loukata ketään tällä mielipiteellä mutta mä oon tätä mieltä.

Jos ette ole nähneet paneelia suosittelen että menete katsomaan ne Yle areenalta! kaksi osaa. Ja Jari Tervo oli kirjottanu just tän homoillan perustalat tosi hyvän mielipide kirjotuksen!

En jaksanu tänää leipooku väsyttää nii pirusti =___=! Huomenna sitte ku tuun terapiasta. Mä piirsin tänään! Ja sain sen jopa piirrettyä loppuun, nyt pitäis tussaa ja värittää mut vähä pelkään että se jämähtää tollaseks.