Eilen taisin vähän niinku luvata kirjottaa lisää? Ei olis pitäny :x ei nimittäin yhtää oo fiilistä kirjottaa. Mun kirjotus inspis on kadonnu ku tuhka tuuleen, hienoo nyt kaikki mun "luovat" puolet on niinku blokkaantuneita. Ei niin kiva! En enää "osaa/pysty" piirtää ja nt kirjottaminenki hävinny. Ja no sitä ei lasketa ku laulaa biisien mukana koska kaikki tekee sitä osas ne tai ei, se ei oo luovuutta. On vaan sellanen sumunen ja samaton fiilis :s Älysin että huomenna ATK kokeen lisäks mulla on terapia D: Ku viime viikon ajan vähän niinku lintsasin. En haluu mennä sinne sen ämmän luo, ei mulle oo sille mitään asiaa. En jaksa sitä ääliöö ku ei se ymmärrä mua (lol ahdistunut kukaan ei ymmärrä mua yhyy) ja kyselee kaikkee tyhmää ja sit vaan muutun ihan pissed off'iks siellä! Nyt alko jo valmiiks ottaa päähän se! Siis mun pitää vaivaantua heräämään ennen yhtä ja mennä ihan tietosesti sinne kiusattavaks. Mä saan ihan tarpeeks terapointia itestäni ja olemalla omissa oloissa pari päivää, kuuntelen musaa ja nii, se on mun terapia istua himassa kissojen kanssa! Einaria parempaa terapeuttia ei maailmasta löydy. Nytki mä jään vaan lagaa kaikkee ihan semmosena haamuna ja poissaolevana ku ei oo mitään sanottavaa ku ei vaan inspaa yhtään millään ja sit tulee tällästä puoli pakko pullaa suollettuu. No mm, mul on jotai mielessä ja haluun siit kirjottaa mut ei irtoo sanoja sit yhtään. Ei ees flow mielessä. Mä eilen leivoin sen lohi purjo pirakan ja niit keksejä. En saanu tehtyy kääretorttuu ku ei ollu munia. End of the rant.