Taas olis tarkotus kirjotella normi postaus. Nyt tuskin tulee paljoo kuvii koska en jaksa pelleillä ton kameran kanssa.piste.

Suklaata.

Suklaa on jotain niin ihanaa. Tai no oikeestaan mä vihaan suklaata. No, öh mulla on viha-rakkaus suhde siihen. Ja tulee huono omatunto ku syön sitä. Aina aattelen et lopetan suklaan syönnin ku sitä ei seuraa mitään hyvää. Ja oon yleensö aika pitkii aikoi ilman mitään karkkii ja sit ku ostan karkkii ni tulee kans hirveesti suklaata ostettua. Niinku nytki! Ja sit etenki niitä aikoina ku mua masentaa tosi paljon ni sit syön suklaata oikeesti enemmän ku laki sallii. Ja niinku sanoin musta se ei edes oo mitenkää niin kauheen hyvää. Ja mä preferoin enemmän valkosuklaata vaikkei se oo "aitoo suklaata". Ehkä siks se onki niin hyvää :'D Ja sit tykkään enemmän kaiket missä on jotain sattumia, just niinku nytki mul on suklaa levy jossa "on marjoja" mukana. No on tääl jotai makeita vähä marjoihin vivahtuneita juttuja mukana. Tai sit ne jugurtilla tai sillä valkosella jutulla täytetyt suklaa levyt tms. on sika hyviä! Jouluna saan aina ihan vitusti suklaata ja sit jakelenki niin kavereille ja annille minkä kerkeen XD Ku en oikeesti tykkää konvehdeista enkä perus suklaasta ja enää en geishastakaan välitä :( Sitä on tullu syötyy liikaa. Enkä tykkää toffee täytteisistä, tai no dumlet menee silleen harvoin :D Ja mun uusin ihana rakkaus pakkaus on noi ihme "Kellogs Squares" karamellin makusina <3 siis jotain niin hyvää,niin makeeta ja niin halpaa! (50c./kpl) omnomnom. Sit mietin et miks naama kukkii ja on niin rasvanen u_U; Mut niin hyvä merkki siitä et mua masentaa on se et syön vitusti suklaata ja niiku haluun sitä 24/7 vaik normaalisti saatan ehkä hyväl tuuril vaan syödä yhen,kaks palaa sitä ;o

Pojat,pojat.

Jooh, jotenki kummaa et mä en enää osaa ajatella poikii niin kiinnostavina ja sillee en ihastu enää niihin........ ja myönnettäköön että oon edelleen jotenki mystisti viha-rakkaus suhteessa mun ex-ihastuksiin. No joo katon kyllä et vittu miten hyvän näkönen ;D Mut en sit sen enempää ajattele asiaa o_o Eilen oli muuten kahen mun ex-kusetuksien synttärit. Molemmin napsahti 18 lasii :'D Mitäköhän niillekki kuuluu nykyää? Dunno, actuallu dun even care! No jo, musta on jotenki aina ollu tosi kiusallista ku jätkä on ollu kuses muhun ja se on niin läpinäkyvää! Ja tiiän et nytki yks jätkä on kuses muhun ja nään sitä melkein viikottain. En kuitenkaan viitti tääl kirjottaa sen nimee, et kaverit voi kysyy mesessä tai jossain jos kiinnostaa XD Se on mua kolme vuotta nuorempi ja se sen kusessa oleminen oikeen tihkuu siit ulospäin, ja ku mua ei kiinnosta se siin mieles yhtään >___> siis on se ihan kiva ja ok mutku, mua jotenki niin säälittää se et no niin... Jotenki aina niin törkeetä antaa jätkille ns.toivoo olla sanomatta mitään mutku en vaan kehtaa sanoo päin namaa et SORI ei kiinnosta! Ku tiijän kuinka karulta se tuntuu D: Mut tiijän sit kans sen miltä tuntuu olla epätoivoseti yks puolisessa tilanteessa. Ja tää kyseinen henkilö on ollu kuses muhun jo monta vuotta :s Ja vaik sanoisin sille asiasta ni mä silti näkisin sitä viikottain eikä se olis musta kiinni. Joten mä nyt vaan oon nätisti. Pojat, te ootte niin hankalia :c

Today.

Heräsin aamulla yhentoist aikaa siihen et joku hakkaa mun ikkunaa, faija. Se toi annin himaan ku se oli ollu niillä yötä. Sit sillä oli varmaan maailman söpöin pieni vaaleen punanen lahja pussi jonka se anto mulle. "Mikä tää nyt on?" "tuliaisii" "aijaa,kiitti" . Sit kysy kuulumisii ja lähti töihin. Taitaa olla vieläki mulle vähä vihanen siitä etten menny niitten häihin u___u lapsellinen. Ku se ei oo muutenkaa ollu kauheesti muhun yhteyksissä. Kerran kyseli kuulumisii, tai oikeestaan mitä teen ni vastasin et "no hmm, viiltelen ranteet auki :) no en mitää " sit se otai sano että en sais puhuu tollasii ja sietäisin saada selkäääni ni toivotin sen tervettulleeks ja sit se vaan sano "mut, tiiäthän et silti välitän susta" ensimmäistä kertaa se sano jotain tollasta sen jälkee ku sanoin sille miljoonatta kertaa etten tuu sen häihi. No ei se mua haittaa et se ei soittele mulle puol päissää! sen menetys voivoi. Joo no sitte en enää viittiny mennä siit nukkumaan ni lähin ylös tekee ruokaa ja leipomaan. Tein sitte lohi-purjo piirakan <3 sekä broileri-kasvis pullia :) nam, ne pyörykät on kyllä aika mauttomii mut kyl ketsupin kanssa menee :D Ja se piiras, om nom toivottavasti ei lopu huomenna kokonaan D: Ku sillä on aina taipumus loppua kesken :'DDD heh! Ja mmm, sit tänää minä.mutsi ja kartsa ja anniki liitty n.puoles välissä seuraan katomaan Prince of Persiaa! Dastan on vaan jotain niin vitun hottii *W* hihi<3 Ja keitin Dastanin kanssa kahvitki tänää ;D (yks rotta nimetty sen mukaan). Huomenna olis tarkotus nähä Kirtsu ja sitte mennää leffaa kattoo se Prinsessa ku mun pitää olla valmis vastaa kokeissa siihen liittyviin kysymyksiin (äikkä). ja katotaan kans most likely Remember me.

Randomnes.

Oon taas totally hurahtanu kaikkeen ihanaan tranceen *dance dance*! Ja oon kuunnellu ihan hullun tääl kaikkee :D Voitte käydä kuunteleen mun listan läpi jos haluutte :) www.youtube.com/user/WolvisKake ja sit "soittolistat" ja trance mitä ilmeisimmin :D  Muutenki tubesta löytyy videoita mm.meijän eläimistä ja sitte tietty voitte stalkkaa mun suosikkeja et millon kuuntelen minkäki sortin musaa :D Random asia kaks, mä haluun niiiiiiiin miljoona eri paitaa täältä; www.cafepress.co.uk/ etenki tän ihanan paidan:

Siel oli muiteki ihan mahtavia Twilight paitoja esim.yks missä luki "It's a Twilight thing, you wouldnt understand" seki olis niin mulle XD just mutsin kaa puhuttiin siitä XD ku sanoin et haluun ton paidan,ni se oli ihan o_ô joo *nyökyttelee* sit olin vaa nii et taaskaa tajunnu! Siel oliki yks sellanen paita missä lukee sit toi juttu XD