Haistakaa ny jumalauta paska!!!!!! saatana olin kirjottanu ties mit kaikee ja sit postasin sen ni vittu,painoin että "tallenna ja julkaise" niin ei näi missään eikä tallentunu saatani mihinkää! Viddu, ja kelloki on jo ties mitä ja olin kirjottanu sitä pitkin iltaa........ jos nyt yritän saada jotai aikaan..... *lisää kiroilua ja jupinaa*

Leivoksia.

Joo tuli tossa eilen (puhun nyt eilisestä,vaikka se onki jo "toissapäivänä") tuli leivottuu vähä lisää, ja puhuinki siitä jo viime kerralla ni nyt tulee taas kuva pläjäys niistä tuotoksista,sit lisää sen jälkee! Siispä,ylhäältä alaspäin; Teeleipiä,Blini letut, Geisha palat,Lohi-purjo piirakka ja Valkosuklaa truffeli (kakku). Mä en ees muista mitä kaikee mä tänne kirjottelin näistä kokkailuista. No läpätän sitten jotai uutta. Öm no kaikki nää onnistu yllättävän hyvin. Oli hyvä että muistin kuvata noi teeleivät,meinas unohtua ja siinä vaiheessa kun kameran kanssa kerkesin paikalle niin melkeen kaikki oli jo syöty. Niidenkin tekemisessä oli hieman hakaluutta kun aloin Annin kanssa niitä tekemään, mutta olin kyllä varautunut henkisesti asiaan. Näytin sille että mikä on mikin ja paljonko laitetaan ja mitä, että mä käyn suihkussa että sekota ja mittaile ainekset tähän kulhoon, jos et osaa tule kysymään. No sitten kun suihkusta pääsin niin oli mukavaa velliä odottamassa kulhossa. "Laitoiko sä kuinka paljon jauhoja?" "no neljä näitä" (tehtiin kaksinkertanen ohje) "okei,paljonko laitoit vettä?" "no kaks." "okei....miten tää on sit näin vetelää,tänhä pitäis olla kiinteetä.*lisää jauhoja*" "no sitten ku mä laitoin maitoa sen kaks ni siitä tuli tollasta" "MITÄ? Laitoitko sä KAKS vettä JA maitoa?" "joo" "voi vittu.....okei" sitte tuliki nelinkertanen taikina. Mutta oli kuitenki hyviä, ja isoja loppujen lopuks. Ja blinit meni vähän no,ei ehkä niin hyvin ku joku muu :D Sain sitte paistettua kaikki ja ku käännyin ympäri ni näin siinä pöydällä sen kulhon johon olin laittanu munan valkuaisen joka olis pitäny olla vaahdotettu kovaks ja lisätty sinne taikinaan, noh se nyt puuttuu sieltä XD Ja sitte niiden paistamine oli ihan vitun työlästä! Meinas väkisin palaa kiinni vaikka rasvaa laitto alle! Et oli taas himassa sellanen hienoinen savu pilveke, ei onneks hälyttimet ruvennu soimaa :'D! Muissa ei ollu kummempia vaikeuksia eikä niistä puutu mitään olennaista, et tosta lohi piiraasta puuttuu tilli ja geisha paloista nonparellit päältä :'D eli ei kummempia! Sitte toi Valkosuklaatryffeli kakku systeemi ni se näyttää jotenki kauheen valuvalta kuvassa. Se ei oikeestaan valu, se on enemmänki sellanen vanukasmainen, eli pysyy paikallaan mut on kuitenki tosi pehmee, musta tuntuu et sen pitäis kyllä kovettuu kunnolla! Oli yön yli kylmässa ja ennen tarjoilua laitoin vielä hetkeks jääkaappiin! Mutta no oli hyvää,sehän se pää asia oli! Ja tosi makeeta, et piti ottaa iiihan ohut slice sitä ni ei ihan kuollu siihen makeuteen!

Kauhu tarinoita.

Tänään kävin ullakolla ettimässä ranskan kirjaa,en löytäny. Mutta löysinki jotai kivempaa :) Nimittäin mun vanhan lasten kuvakirjan! Ja vielä pelottavan, mä kyllä niin pelkäsin sitä kirjaa pienenä ja tykkäsin siitä tosi paljon. Nykyään se herättää enemmänki muistoja, mut on se hauskaki kirja! Kyseessä on Rob Lewisin "Totta kuin Rotta" niminen kirja!Löysin jopa kuvan netistä kyseisestä opuksesta! :D Kirja on vuodelta 1992! Eli samaa vuosikertaa ku minä ite :) Mä kirjotin ihan aluks enemmänki kauhukirjoista ja kauhu leffoista viel tän jälkeen ja sit kerroin tän päiväsestä tuoksu löydöstä! Mut kaikki män pois, joten en jaksa pölistä! Sit ens kerral niistä. Ja sit kerron jauhomadoista (ei mitään super gross,no worries!) ja öööm muutenki siit yhteistapaamisesta terapias. Ja sit hehkutan siitä kuinka tykkään disney musista ja tälleen, et varotukset ens kertaan. Nyt on vaa niin tyhjä ja luomaton olo et, öitä!