Mulla tulee taas niin täydelliseen aikaan nää mun uudet lisäykset. Ja en oikee tiijä mmistä kirjotan ku on pää vähä tyhjä. Ja siihen liittyen mulla oli ainaki yks asia ja sitte on kans vähä ei niin kivoja asioita pohdittavina! mmmm jos alotan vaan sillä mitä on nyt just mielessä niin ehkä luistaa luontevammin tää kirjottaminen?

Mä oon taas alkanu leipomaan ja tekee ruokaa, koska must akeittiössä on mukavaa. Ja sitäpaitsi se on hyödyllinen harrastus. Ja ajattelinki että vois huomenna leipoa kakun :) Ja sitte siihen harjotella tekee jotain pursotuksia! No joo se ei ollu se mun asia että mitä vois tehä. Vaan se että mä aina päädyn ajattelee kaikkee keittiössä! Just älysin sen yks yö ku istuin kettiössä ja mietin asioita et siellä mä osaan niinku ajatella ja miettii et "hei täsät mä kirjotan mun blogiin" mut auta armias ku pääsen ees rappusiin ni ei muuten enää oo yhtää mitää mielessä että mitä kirjotan. Sen takii ei oo tllu kirjotettuu. Toinen paikka missä mä aina ajattelen asioita on suihku. Ja sielläki mietin et vittu nyt oikeesti kirjotan sinne blogii ku pääsen täältä! Ja kolmas paikka on auto matkat, etenki toi koti-riihimäki väli ku siinä kerkee ajatella asioita! Ja mietinki sillon samaisena yönä siellä keittiössä että mä haluun oman keittiön johon saan mun läppärin silleen hyvin ja siellä voin sitte olla ja kirjotella! Ja nimenomaa oman koska en haluu että kaikki ravaa siellä miten lystää! Ja muutenki keittiössä on niin jotenki vapauttavaa olla, en oo ennen kokenu sellasta! Ja leipominen/ruuan laitto on tosi helpottavaa mulle, koska sillon ei oikeen voi miettii mitään kauheen syvällistä vaan pitää miettii sitä et mitä seuraavaks tekee ja mitä on tekemässä just sillä hetkellä! Ni se on mulle semmonen terapia samalla. No eihän se tietysti oo hyvä ettei kelaa asioita läpi, mut must tuntuu et niitä on vaan tullu mietittyy likkaa ja ne on kiva sivuuttaa välillä ja keskittyy tekee jotain muuta. Mä muuten ajattelin et alotan alussa tän mun piparkakku talo operaation tänä vuonna :'D! Ja teen siitä hienon! ja teen toisenki! Täs ihan vähä aikaa sitten tein kanalasagnee ja mmm panna cotan ja sitte mitäs mä tein, nin sen unelmatortun jotka on kaikki jo menny parempiin suihin niin ei ole kuvia :s

R.I.P. Zäckiinä. 14.10.

Joo meijän hamsteri kuoli ja mmm mä lainaan suoraan itteäni gallerian päiväkirjasta tähän ja pari kuvaa, ei oo kauheen uusia kuvia siitä enää:

Joo siis vähän selvitystä.
Viime yönä ylhäältä kuulu sellasta ihmeellista suhinan ja vinkumisen sekotteista ääntä, no eka ajattelin että heli suhisee einarille ku se mukluttaa sitä. Sitten ääni jatku ja rupesin miettii että ei heli tommosta änä pidä että mutsi suhisee einarille (koska se kiusaa heliä) no sitte kuulin että mutsin huoneen ovi avautu ni lähin äkkii ylös itekki kattomaan, ja Zäckiinä oli jo rappusissa (tippunu kaks rappuu alas päin) siellä nurkassa ja heli tyylii haukkaamassa sitä ja tassulla täppimässä. Mä sitte otin hamsun sieltä käteen ja se oli elossa ei ulkosia vaurioita,ei vuotanu verta tai mitään mutta edelleen kauhee meno päällä. Käytii kattoo annin huoneessa ni häkin ovi oli auki ni siitä voi sitten pääsellä tapahtuna ketjun :c Laitettiin hamsu takas häkkiin ja sinne se jäi elävänä.
Aamulla Zackiinä oli sitten ollu kylmä ja eloton. Varmaan kuollu sisäelin vaurioihin ja/tai shokkiin :(.
Surullista.

My new shirts!

Juuh mulle olis ens viikon-sitä seuraavan viikon aikana tulossa kiva paketti! Kaks paitaa ja sitte yks muki! Puhuinki jo näistä aiemmin mutta nyt on jo ajat sitte tilattu tuotteet ja niiden pitäis ssapua 21-28.10! :)

Ja sitte on yks muki. Mutta otan sitte siitä kuvan ja koko paketista kuvan kunhan ne saapuu :D! Ja sitte kira löys ihan mulle sopivan kuvan. Koska no mä myönnän tekeväni niin XDDDD mutta kukapa ei tekis, te ettet uskokkaan kuinka mun love life kukoistaa siellä XD