Aamu

"Aamu on sillon kun silmänsä avaa" on mun motto aamulle. Mulla ei oo tänään aamua. Heräsin viimeks eilen. Valvoin koko yön,taas.

Ja koska oon valvonu oon enemmän ku herkkis,joka on mulle täysin luonnoton adjektiivi.Mä en oo herkkä,en yhtää. Tai oon,kukaan ei vaan tiijä siitä ja se on hvä. Senki puolen oon vaan näyttäny harvoille,hyvä niin. http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U Tossa on linkki Eminemin ja Rihannan biisiin "I love the way you lie", kuulin sen ekaa kertaa tänään n.30 minaa sitten ja en voinu olla itkemättä, ja mitä enemmän mä kuuntelen sitä mua ahistaa sisältä ja itkettää enemmän. Siis biisi on hyvä mun mielestä, samoin musavideo mut dunno se nostattaa koko mun ihmissotku elämän puolet esille,eikä tää päivä oo kauheen putkeen menny.

Mä sanoin ekassa kirjotuksessa etten kirjottele usein, mä en aio perua sitä. Mut jos mua alkaa taas ahistamaan ja masentamaan lisää (mulla on diagnosoitu keski vaikea masennus) ni mä saatanki alkaa kirjottelee usein, puen mun ajatukset sanoiks ja puran ne pois mun päästä. Niin mä käsittelen ne, ajatukset on pakko saada ulos,muuten se menee taas siihet et mul on kädet veressä. Ja sit sulkeudun ja katoon ja katkeroidun ja yh. Kuulostan taas niin ihanan positiiviselta.

Tein aamulla mokkapaloja, ne onnistu hyvin. Ja heli mun röyhkeääkin röyhkempi snobi kissa. Tekis mieli heittää se johonki roskiin arestii ettei se pääse joka saatanan sekuntti tuhoamaan jotain. Kerron siit probably myöhemmin.

 

ps. I love you