Unet.

Unet on täysin sekoja aina välillä, joskus ne taas osuu tosi lähelle todellisuutta, joskus niissä on jotain ennustetta tulevaisuuteen yms. Mun toissa öinen uni oli omalla tavallaan aika hämmentävä. Se oli Twilight aiheinen, minä,Nelli ja Kira oltiin siinä. Sen voitte ite miettii kuka oli kukin hahmoista. Ja mä voisin kuvitella et niin oikeesti kävis oikeessa elämässä, mut en sit oo varma et hahmot käyttäytyis niin aikuismaisesti siinä tilanteessa. Mä yleensä kans nään tosi paljon eroottisia unia, mä en yhtään tiijämistä se johtuu, ehkä oon niin puuttessa lol u_u. Ja sit aamulla on vähä sellanen wtf just happened -fiilis. Just viime yönä näin taas sellasii hnia ja sit ne sekottu johonki ihan muuhun siinä samalla nioli kyl aika sekavaa... Ja mä ennen näin tosi paljon sit enne unia, siis ei mitään akuheen suurta ja ihmeellistä,mut jotain pienii asioita. Samoin ku mun Deja vu't ne yleensä jatkuu yllättävän pitkälle senki jälkeen ku tajuun et hei mä oon nähny tän ennenki. Mut joo ei siit sen enempää.

Ruoka.

Helvetti heti ku haluun kirjottaa taas ni sit nää tyhmät lääkkeet alkaa vaikuttaa nii et päässä vaan on sellanen ihme fiilis. No se ei kyllä liittyny ruokaan yhtään! No joo ruoka on mulle nykyään liian ihana asia! Mä aina oon vähä omilla laihiksillani, no ne kyllä harvoin onnistuu. Et nää lääkkeet nostattaa ruokahalua, ja normaalisti voisin olla tyylii päivän syömättä, mut nyt ku on nää lääkkeet ni haluisin vaa syödä koko ajan ja mullon kauhee nälkä 24/7! Ja sit ku en viittis syödä kuitenkaa kauheesti mitään ja sit napostelu on kuitenki suurin syy miks lihavoituu ja paino nousee! Nyt onneks oon yrittäny pienentää mun ilta ja yö syöntiä ja keventää ruokii, eli syön siis jotai salaattii tai van muutaman leivän. Ja oon koittanu syyä terveellisesti! Nytki mul on ihan kamala nälkä, ja tekis mieli kaikkee hyvää...yyyh.

To be Continued...

Joo oon oikeesti nyt ihan liian pöllyissä jatkaakseni,joten kirjotan huomenna sit kaikki loput ja vähä enemmänki mistä halusin puhuu tänää! saatana...