Autot.

En keksiny yhtää fiksumpaa alotusta zorq. No siis mä nyt oon täs miettiny et mulla on alle kolme kuukautta siihen että täytän kaheksantoista, ni saisin jo alottaa ajotunnin, mut pitää teoriat suorittaa eka. Olis kiva kyl saada se kortti! Ni ei olis riippuvainen muista tai julkisista. Ja sit tietysti harras toive et saisin oman auton 0:---) niitä on sillee pari mielessä mitkä haluun ,ja ne ei kyllä oo mistää halvimmasta päästä. Et pitäis vähä katella missä päin ois autokoulus, tiksis on ainaki kaks ja katella ja vertailla hintoi. Pelkkä kortti maksaa yli tonnin nykyään D: ja koulu päälle! Kamalan kallista, ja auto maksaa,bensa maksaa D< elämä on vaan saatanan kallista! En sen enempää oo miettyny kouluista et tässä on nää mun kaks vaihtoehtoo. Ja mä en haluu mitään kämästä romua ennen sitä,et sit kituuttelen autottomana tai lainaan tota meijän kaaraa u_u! Niin joten autoihin ja lyhyet perustelut molempiin! Ykkös vaihtoehto; Chevi Camaro (Chevrolet jos joku ei älynny). Miksi? hyvin yksinkertanen selitys ja ehkä jollain tavalla nörähtävä XDDD Koska se on Transformers leffojen Bumblebee! Joka on mun sousikka ja no hei C'mon kattokaa nyt! Vitun upee auto! Kuka Ei haluis ajaa tolla? Ja täähän kuuluu osittain sarjaan "muskeli autot" ja mulle kyl siis kelpais joku Ford Mustang,Nissan 350zx ymsyms. tuunattu ja maalattu hienosti ofc! Vaihtoehto kaks; Volvo C30. Miks? Tähänki vastaus löytyy leffasta! Twilight Edwardin auto ykkösestä! Kyllä haukkukaa pois, toinen "fani" auto :D No mut toi olis vähän "normaalimpi" ja ehkä vähä halvempi ku chevi. Ja nimenomaa hopeinen! Sit sarjassamme "olen twilight fani" niin en just muista mikä Volvo Edillä oli Uudessakuussa mut musta volvo,sekin kelpais! Niin joten jompi kumpi noista olis kiva ylläri ajokortin jälkee ;D! Sponssit otetaan vastaan,kysy tilinumero erikseen 0:----) haha! no ei läppä...

Koulu.

Ööööm,mun inhokki aihe kokonaisvaltasesti. No mulla se on alkanu jonku aikaa sitte,onneks siellä ei oo paikalla olo velvollisuutta! joten haha suckers mun pitää vaan kävästä siellä sillon tällön! Mulla on muutamii aineita,voin sit kommeintoida ne kohta läpi. Mä en oo varmaan missään vaihees maininnu edes mitä mä käyn? Siis TYK (Töölön yhteis koulu), ilta lukiossa käyn ja pakollisii kurssei on 48, normaalissa päivälukiossa on siis se about 72-80 riippuu lukiosta. Ja öm koulu alkaa aina kello 17:00,tunnit kestää 80 minuuttia, puolessa välissä voidaan pitää viiden minuutin tauko jos on tarvetta. Ja sit vikat tunnit loppuu muistaakseni 20:00.... Meil on päivässä 2 tuntia. Ja ma & ke samat tunnit ja sit ti & to samat kaks. Perjantaisin ei oo kouluu,ellei oo ottanu Etä tunteija,eli jakson aikana on 3 tapaamista perjantaisin ja se kestää 55minaa. Tos oli perus varmaan..... Joo nyt siis aineet joita mulla on, mä suoritan kaikki itsenäisesti (eli käyn kuuntelussa jos sellanen on, palautan "koti tehtävät" ja käyn kokeessa).

Enkku. Mulla on kaks kurssii enkkuu täs jaksossa 3 & 5. Enkku on sillaan kinda helppoo. Kinda helppoo sen takii koska mä käytän enkkuu kuitenki päivittäin netissä (looooool feissi) mut sit jotku tyhmät kirjan kappaleet ja niitten sanastot, kielioppi tehtävii, hei mitä vittuuu? Emmä sillee tee sillä mitään, eiks se oo niinko pää asia et osaan käyttää sitä käytännössä? No joo enkun numero on joku 7-8 just sen takii ku en lue kokeisii niit sanastoi ja sit en älyy kokees paskaakaa :p

Ranska. Keski arvo melkee 10. Okei haukkukaa hikseks,mut en oo sitä :'D No mä oon lukenu sitä neloselta asti, kutoselta sti oon käyny meijän perhetutulla tukiopetuksessa ja sen avulla oon nostanu numeron jostai kutosesta kymppiin. Se on ollu niinku enemmän ku hyödyks. En oo tosin viel päässy käyttämään sitä käytännössä ja se onki vähä vaikeeta, et tää on sellanen kieli jonka osaan kirjasta :'D mitään muuta en sitte sieltä osaakkaa. No nyt lukiossa kaikki on oikeestaa ollu vanhan kertausta, perjaatteessa ylä-aste oli jo kertausta. Et kaikki vaan uudestaa ja uudestaan ja uudestaan, sillä se oppi sit lopulta. Eli jos oon lukenu sitä 4. luokalta niin nyt on 12sta vuos ku luen sitä (mä kävin siis kymppi luokan, ja nyt lukion tokalla).

Äikkä. Yks niistä pakollisista puurrettavista. Ei kyllä kiinnosta hevon paskaakaa! Ja mua niin inhottaa et kaikki pitää tehä kirja kielellä, mä mieluusti kirjotan (as you can see), mut puhe kielellä! Kaikki just tällänen et pitää tehä tarkasti ja oikein ja just silleen pilkun tarkkaan, mä viskon pilkut sinne minne ne näyttää sopivalta enkä sinne minne ne kuuluu. En jaksa miettii mikä on yhdyssana enkä todellakaan miettii miten joku sana taipuu, jos se kuulostaa oikeelta näin ni sitte se on näin. Just tän takii ettei kiinnosta ni äikän numero on varmaan joku 7. Ja kyl mä luen,jos saan valita kirjan, no nyt oli onneks iha ok kirjoi valittavissa.

ATK. No siis, ei mua kiinnosta ATK oikeesti, mut se on mulle vähä niinku pakko. Mun pitää suorittaa ATK 1-Ajokortti et saan pitää mun läppärin D: Eli siks pakko, Korttiin kuuluu se että pitää olla ne 7 (vai 8) kurssia suoritettu hyväksytysti ja sit vielä kai itse tentti niiden yksilölisten tenttien lisäks. No onneks niilläkään tunneilla ei oo pakko olla! "Kai kaikki sai tietokoneen auki? Painoitta sieltä napista mikä löytyy täältä *näyttää tietokoneesta*. Kuinka monella on tietokone käytössä kotona?" Mä olin jo siin vaihees valittamassa Kiralle feissis kuinka tylsä tunti on ja millä dösällä tuun kotiin!

Se siitä koulun opiskelusta, niin juu ja mun pitäis sitte ens vuonna kirjottaa jo jotain D8 ellen sit käy opon kaa vähä juttelee et miten jos suorittaisin lukion 3½ -4 vuodessa.

Korjaus. Korjaus aikasempaan tekstiin jossa sanoin että haluun Escadan uusimman tuoksun "Incredible Me" tuoksun nimi olikin Absolutely me. Ja tänään sain sen<3. 30ml vajaa 50€ makso :) Niin ihana tuoksu! Erittäin makea ja naiellinen ,ei ehkä niin mun juttu. But hey, who cares if it smells good?