Ajatuksia.

Mun pää on täynnä ajatuksii, mut en osaa muodostaa niistä mitään järkevää. Oon täysin pöllyissä. Johtuu mun lääkkestä, alotin sen uudestaa, ainii sanoihan mä siitä! Joo siis tupla annos, tänää toine yö jo. Eilinen "aamu" oli kyllä ihan kamala. Niin sekasin ja lagitti ettei mitää rajaa. Nyt on sit vähä sama fiilis, tai ei niin paha. Ja voi olla et osa täst johtuu alkavasta lenssusta. Päässä niinku kauhee paine, tuntuu et jos toho puhkasis reiän ni lentelisin seinii päi ku tulis ilmat pihalle. Ja nenä valuu koht pois päästä. Myös ton paineentakii mul on iha järkky hedari. Must tuntuu et mulla oli jotain ajatuksii joita olisin tänne halunnu kirjottaa ja jakaa, mut mulla ei tuu mitään mieleen. Mul pyörii päässä vaan ne järkyttävät lääke määrät ja räkä. Ainut minkä muistan et mistä halusin mainita on se et nyt ku julkasentän ni mun ihan ensimmäistä kirjotusta ei enää sitte näykkää! Et en muistuttele siitä enää tän jälkee (ehkä mainitsen sit 22 -tekstissä), mulla on 10 tekstii kerralla näkyvissä.

Odotus.

Odottamisia on varmaan kolmen tai neljän laisia. On se ihana kamala odotus, jouluna odottaa ihan kauheesti aattoa ja laskee päiviä. Sit on se odotus millon laskee päivii johonki ikävään ja kauhistele ku se lähenee. Kolmas on ehkä vähän pelon sekanen, odottaa et tapahtuuko jotain vai ei ja on niin hermorauniona asiasta, tai sellanen "paniikki" odotus, joskus illal kävelee pimeel himaa ja kuulee askelii takana ja sit alkaa ajatukset alkaa pyörii ja odottaa millon ne askeleet loppuu tai saa sut kiinni! Neljännen mä unohin jo D: Eiku empäs 8) Sit on sitä ku odottaa tylsistyneenä jotain, just vaikka ajan kulumista ja se ei millään kulu ja pitkästyttää (varmaan kaikkein tyypillisin skolessa tunnilla XD) nii ja on sitte tän vasta kohta viides, tai ehkei sitä voi enää odottamiseks sanoo. Mä ite odotan vähän jo kiukkusena kahta paitaa jotka tilasin ajat sitte netistä! Niitten pitäis kyl tulla tällä viikolla viimestää! Jos ei ni laitan vihasta viestii sinne. Sit mä odotan innolla niitä mun lävistys koruja! Joka päivä juoksen postilaatikolla kattoo et onko ne jo tullu :'D Niitten pitäis aikasintaa tulla huomenna,vois ne toki tulla aikasemminki 0:--)

 

Nyt voisin katella et alkaako väsyttää uudestaa, olis nimittäin hyvä juttu! Eilen heräsin neljän aikaa iltapäiväl sitte meen nukkuu kaheksalta (valvoin neljä tuntii) ja sit herään kahen ja puolen tunnin pääst taas,en saanu unta ni katoin uusimman Fast and Furioussin :) ja jäin koneelle, mut nyt on taas vähä semmonen olo et saattasin nukahtaa, tää lääke on sen verran epävakaa.