Prkl........

Rupesin just kattoo mitä menoi mulla on täs kahen viikon sisään, ni eikös vittu koe viikko kolkuttele ens viikolle! Ja kaikkein paskinta on se että mulla on heti maanantaina ranskan kuuntelu, Enkun kuuntelu ja äikän kirjallisuus keskustelu samaan aikaan! vitun jees, jos en tee niitä tai jään pois ni reppaan kurssin (Y) ihan vitun jepa =_=; plus en oo lukenu sitä kirjaa mikä äikässä ois pitäny lukee, koska en oo saanu vieläkään sitä kirjaa käsiini. Haluisin ihan mielelläni kyl lukee sen :'D Mä toivon et voin korvata kirjallisuus keskustelun jollain pienellä esseellä/arvostelulla siitä kirjasta. Ja toivon ettei noi Ranskan ja enkun kuuntelut oo päällekkäi D: JES! ne ei voi olla päällekkäin koska ne on samassa luokssa >D muahaha! Sitte mitäs,pitäis maanantaiks tehä kans öööö pieni muotonen kirjotus ranskaks imperfektiä käyttäen otsikkona "Quand J'avais 10 ans" (=Kun olin 10 vuotta). Ja äikässä pitäis tehä kaks jotai perkeleen kirjotus tehtävää =___=; en salee osaa ees niitä ja öm, enkussa pitäis kans joku "formal letter/job application" tms. :///// hyi. Nyt alko taas stressaa tää koulu. yök, tunnen sen jo mahan pohjassa kui se velloo! Nii joo ja mitäs ATK pitäis kans käydä tenttii ens viikolla ja siit pitää laittaa se 10€ tilille (ku ATK1 ajokortin suorittaminen maksaa 10€/kurssi ja niit on ööö 7-8 kurssii ja sit olikohan siin viel se itse koe?) ..... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ en kestä! ja saatana ens vuonna pitäis jo kirjottaa! aikasintaa siis! Ellen nyt juokse opon juttusille ja vähä kerro miten minu tilanne on ni voin suorittaa sitte sen 4 vuodessa D: hyi. Inhottavaa ees ajatella jotain noi stressaavaa asiaa. Onneks teen vast ranskan ja jos nyt ees pääsisin tonne saatana ranskan 5 kurssille niin ne olis sitte vasta uusinnoissa ku en voi tehä kahta koetta samana päivänä. OI! onhan sitä jotai hyvääki näköjään tiedossa nimittäin! 8D Iron Man 2 tulee 6.10 DVDlle... Ja Prince of Persia tuli viime perjantaina. hihiii 8D Pitäis saada muute Iron Man ykkönenki DVDlle ;o  Ja voi paska D< mulla on kans tolla viikolla lääkärille aika (siis mun psykopaatti lääkärille). öööööörh, enkä oikee oo ottanu lääkkeitä niinko on sovittu ja plöh! Joo ei enempää noista aihesita, tuli nimittäi varmaan aika pirun selväks viime merkinnässä mitä mieltä oon mun terapiasta ja porukasta siellä. Siis ne on niin sellasii "joo mä ymmärrän sua, mut hei mites tää? Miltä susta sillon tuntu ja mitäsä ajattelit ja? HMMMMM!?" ni ottaa vittu aivoon tollanen porukka saatana! Ja paska mullon kans sit IOIII>ISDF>IHIFGHJ L vihaan tätä ku sattuu olemaan yks kiireinen viikko ku vaan haluis maata sängyn pohjalla masiksessa D:

Aiheesta toiseen! Mä otin tänään mun talvi takin käyttöön<3 Ja sain kiinalaista (ruokaa, om nom<3 hapanimelää possuu ja sit härkää,sipulii ja bambuu <3<33<3<333 I luvs food)

 

Ainii ja PS: oon vakuutettu siitä et Kristen Stewart on kaappi lesbo >D http://www.youtube.com/watch?v=sYiUFJ0XK-8 (niitä on kolme osaa >))

sorriiiiii pps: Kristen on muuten aika vitun rekkis siin uudes leffassa ;D The Runaways (look for google of tube for more info >P)