Voihan vittu. Mä olin jo kirjottanu ties kuinka paljon ja sit en vahingossa tallentanu mitään siitä,joten mulla on taas edessä tyhjä laatikko. Vittu, kuinka julmaa! Noh pitää alotttaa alusta, ja yrittää edes muistaa mitä olin kirjottanu!

 

Yö.

Yöllä pitäis nukkua, toisaalta jotkut käy yö töissä. Mä ite jo pienenä mietin et "sit ku musta tulee iso niin mä meen yö töihin". Siinen on eritäin yksinkertanen selitys miks, mä en oo aamu ihmisiä,en oo koskaa ollu. Aamulla oli aina kauheen vaikee herätä ja ois vaan halunnu nukkuu. Aamut on nukkumista varten. Yöllä mä oon aktiivisillaan. Aamu alkaa n.klo 6:00. Ja yö alkaa sitten ku on keskiyö. Ja kaikki muu siinä välissä oikeestaa on turhaa. Tai no, on siellä ainaki yks mikä on mulle tärkee, nimittäin kahvi -aika! Se löytyy sitte neljän ja viiden välistä illalla. Musta yöllä on jotenki helpompaa,ei oo kukaan mäkättämässä niskan takana,päivällä on nii vaikee ottaa rennosti ja antaa omien ajatusten vaa olla. Yöllä muut nukkuu ni mulla on oma rauha. No sitte on tää "elämä" aika, sen huomaa sit taas siitä mitä telkasta tulee; eli parhaat ohjelmat tai leffat tulee sillon ysin ja kympin välissä. sen jälkeen ei oikeen ohjelmaa tuu,joskus viikonloppusin tulee joku hyvä leffa vähä myöhempää. Se siitä.

Televisio.

Vittu miten tyhmä sana,televisio. Töllö,telkku,toosa...ei noikaa sen puolee fiksummalta kuulosta. Telkasta ei nykyää tuu enää mitää hyvää,ehkä sillon tällön joku hyvä leffa,mut siinäpä se onki. Ei enää tuu mitää hyvii ohjelmiikaa,tai harvoin. Ja sarjat on pelkkää paskaa. "Sillon ku minä olin nuori" joo just. No sanotaa näin et paras ohjelma ikinä mikä tuli oli Pokémonin eka tuottis! Vittu se oli kova! Kaikki tykkäs, sit tuli Digimon....saatanan pokemon feikki! Siks mä sitä vihasinki penskan,mut silti katoin jos kerkesin. Nykyää pokemonistaki on kaikkee,se vietii vaan liian pitkälle. Eikä siin oo enää edes Ashhii koko sarjassa,höh! Äänet on vaihtunu,ei oo enää vanhat tyypit kuvioissa. Mulla tulee telkasta aika nopeesti yks novelli mieleen. Kari Hotakaisen "toosa" -novelli, novelli kokoelmasta "Näytän hyvältä ilman paitaa" siellä on kasa nuorten novelleja, ja ne on ihan helvetin hyvii! Noh viel noist sarjoista ni must enää telkasta siis ei tuu mitää hyvii sarjoi. En vaa oo jaksanu seuraa mitää,ku ei mua kiinnosta mitkää muoti ohjelmat. Tasan yhtä katoin muutaman kerran ilman et tylsistyin ja jopa halusin kattoo loppuu asti sen jakson oli "muodin huipulle" (Project Runaway), koska se ei oo onneks mikää malli ohjelma. Ja sit joskus muutama vuos taakse päi ni kyl mä katoin aika paljon telkaa ja seurasin sarjoi, just jotai Lostii,Täydellisii naisii, Siskoni on noitaa yms yms. Nykyää mä ehk katon sillon tällön jonku leffan jos tulee jotai katottavaa. tai emmä niit kato,mä otan nauhalle ja katon myöhemmin. Sit jos mulla on telkka auki ni mul on Voice päällä, vituttaa ku siihen liitettii se pelle TVviisi tms. Sielt tulee pelkkää paskaa,tai no sielt tuli Tought Love(ykkös tuottis tulee nyt uusintoina), sitä mä seurasin molemmat tuottikset ku se oli niin läppä sarja XDDD! No joo! muuten nyt en s sunnuntaina alkaa yks sarja jota on taas pakko alkaa seuraamaan 8DDD !! Nimittäin Ketonen ja Myllyrinne parempaa suomalaista ja jopa hauskaa sarjaa saa etsii! :D kyllä.

Ulkonäkö.

Hiukset,ne on mulle ehdottamasti tärkeimmät! Kaikkein tärkein mitä mun ulkonäistä löytyy,se miten mun hiukset on! Mun hiukset on ihan vitun tärkeet,piste!  Jooh te nyt varmaan älysitte mikä mulle on tärkein? Juh. Yleensäkki "hiukset hyvin,kaikki hyvin" -perjaatteel mennää,eli sillon ku mul on bad hair day ni kannattaa suosiol perääntyy. Nyt mul on niin helpot hiukset ettei näit oikeestaa tarvii laittaa,joka on hyvä. Mut sit jos haluun näist sen keesin ni pitää vähä nähä vaivaa. Mulla on ollu aika kirjava tää mun hius historia viimesen vaikka viiden vuoden aikana. Tai ehkä jopa kolme vuotta riittää kattamaan suurimman rumban. Mä nimittäin juoksen kampaajalla aika tiheessä tahdissa,rasitan hiuksii minkä kerkeen.Värjään, leikaa, vähä lyhennetään, pelkkä juuri, no vähä latvaan värii, värin poistoo, taas leikataan, no sit värii, mieli muuttuu väri pois, taas värii, sit leikataan, no nyt kasvatan ni värjätää, nyt taas ihan  lyhyt ja toista värii, pigmentointii, leikausta, ja vielä kerran väri pintaa! Mun hiukset on kokenu kovia ja siitä tuliki mieleen että pitäää ens viikolla soittaa mun kampaajalle jha kysellä millon sillä olis sitä pitkää aikaa tarjolla ni saan taas poltettuu hiukset!  Niin nyt mulla on siis mustat joilla on sininen keesi latva. Ja tarkotus olis värjää nää taas blondiks ja sit takaraivo musta :) hihi! Hiustuotteet? Mä käytän hiustuotteita enemmän ku sallitaan! No enimmäkseen mä käytän lakkaa, sitä ilman ei pärjää! Mun oma personal suosikki on schwarzkopf'in Got2b Glued -lakka. erittäin vahmaa ja liimaavaa kamaa, eli ei ihan hennoille hiuksille suositeltavaa! Jos on paljon hiuksia ja on sellanen tyyli et tarvis kunnon kiinnityksen ja maholliseti pystyyn ja kaikkee muuta creizii settii niin tää on aivan siihen tarkotukseen oleva lakka! Kuivii suht nopeesti jättäen (riippuen siitä paljon lakkaa laitto) kovan pinnan. Paljon laitettu hius ei näytä enää luonnolliselta. Sitte mä ostin kokeeks Nivea'n Blow-dry styler Volume sensation nimistä kamaa, tää on öm muotoiluneste föönaukseen, "tuplaa hiustesi tuuheuden" väitetään pullossa. Se nähdään sitten kun sitä pääsee kokeilemaan. Olis varmaan ollu erittäin ihanteellinen kama mun Ed-lettiin (Edward Cullen hiukset)! Mun top 3 suosikki hius tuotteet: 1.Got2b Glued -lakka(ja yleensä ottaen lakka) 2.Got2b Glued -geeli 3.Muotovaahto. Mä ite personally käytän 2 erilaista lakkaa hiuksia laittaessa,just gluedii ja sen lisäks jotain "vähän kevyempää" mulla on nyy ollu käytössä Goldwellin 4 tason lakka jonka mä suihkutan hiusten päälle kaukaa ohuena "verkkona" jollon se jää seeihen pintaan säilyttämään loppu tuloksen nätisti. Huh,tulipas phuttuu hiuksista! No se onki mulle tärkee aihe! Mmm,loppu ulkonäkö?Mitä meikkeijä käytän,kuinka paljon yms. No mä pärjään 3 eri asialla! Puuteri, valokynä ja kynä kajaali! Aluks mä käytän valokynää,jolla peitän finnit, vaalennan silmän aluset ja peitän nenän vieruksen sekä korostan huulet,jos punottaa poskista saatan vetästä niihinki valokynällä vähän väriä, mun Valokynä on L'Oreal'in True Match -Touche Magique, Anti-fatique and illuminating concealer -smoothing efferct. Helvetti kuinka pitkä nimi! Sen jälkee sukellus jauhosäkkiin! Eli puuterin vuoro, mä ite tykkään enemmän puuterista ku meikki voiteesta ati näistä "kuin meikkivoide,mutta puuteri" -tuotteista, mulla on ollu sellanenki ja ollu perus voide myös, ihan niinku myyjä autto valitsemaan oikeen sävyn ja se oliki hyvä...mut sit tää mun vakio n.tunttin sisään se muuttuu ihan oranssiks. Joten mä oon oikeesti nyt lakannu ettimästä meikkivoiteita ja keskittyny puuteriin! Mä käytän astetta vaaleempaa sävyy,koska tykkään kalpeudesta! Ja mun nykyinen puuteri on Lumene'n Natural Code-sarjan Mineral Powder (Mineraali puuteri) Ja väri 10 Vanilla. Mä laitan puuterii oikeesti ehkä vähän liikaa...mut se kans kuluu nopeesti pois. Joten mä vähä tasotan sitä sillee :'D! Sitte kulmat piirrän Lancôme'n mustalla kulma kynällä /kynä kajaalilla. Se on jo ehtoon puolella ikävä kyllä D: mutta kyllä se pärjää! Uutta kajaalia kävin metsästämässä tossa taannoin, löysinkin yhen ihan hyvän mutta ei se mun Lancômelle pärjää! Tässä on se hyvä puoli et tää ei kauheesti sotkeennu vaikka vähä hankais, ei reagoi ihon rasvasuuteen (eli jos hikoilee niin se ei valu pitkin naamaa),se ei turhi ja lähtee aika hyvin pois! Tää uus, sotkeentuu helpommin ja ei meinaa kunnolla jäädä ihoon ja levii helposti, mutta tarve oli silloin suuri ja rahaa ei paljon ja aikaa rajoitetusti joten käteeni osiu muutamien testien jälkeen Maybeline'n Expression Kajal väri-33 black. Joskus jos tulee laitettuu vähän liikaa puutelia niin saatan hieman sipasta alaluomen ripsirajaan myös kajaalia ja hieman sotkea sitä "luonnollisemmaksi". Sitten yleisesti meikki laukun/ peilikaapin sisältö- Vakio varusteina jos lähen minne tahansa niin löytyy; puuteri, valokynä, kynä kajaali, huulirasva, Migreeni lääke(Miranax), Nenän avaamis lääke (Duact), Side (Naisen pakollinen vakio varuste D: ). Sitte jos lähtee vähä pidemmälle tai yöks; Edellä mainitut ja lisäksi- Hiuslakku, Hammasharja ja tahna, jokin mun miljoonista eri hajuvesistä (voin luetella ne kohta) ja Clerasil'in uus Night Over Wash tai joka tommone,eli no kasvojen pesuaine. SItte mun tuoksut, mä en muute välitä merkistä mut tuoksut on mulle niinku pakkomielle multa löytyy seuraavat; Miesten tuoksut: CalvinKlein free (x2 300ml), David Beckham Signature(ei uusin,toisiks uusin liila pullo,mulla on myön bodyspraynä), Diesel Iron Man (Limited edition), Hugo Boss No.6 (näin netti sanoo,mutta siis pullossa tai paketissa ei erikseen mainita mitään tuoksun nimeä! Eikä mun bodysprayssäkään!), Axe Dark Temptation, Vice ja Instic -bodysprayt. Naisten tuoksut: Escada Ocean Lounge, Puma I'm going ja Animagical, Mexx Fly high ja Pure life, Morgan Love (alkuperäinen pinkki). Kuten huomaa löytyy aika isoi merkkei! Seuraava tuoksu vois olla CK'n One Summer. Tai ehkä Uusin Escada tai ehkä sittenki joku miesten ihan löytö! Viimesin ja uusin on Puman Animagical naisten tuoksu,miesten tuoksu oli ihan kauheen hajunen ! Mutsi osti itelleen viime Tallinna reissulta Paris Hilttonin tuoksun Siren, se oli ihan hyvä! Sellanen mutsin tyylinen :'D Nii juu noi muuten oli vaan mun tuoksut et meiltä löytyy kotoo lähes kaikki Escadat :') Ja kaikkee muut ihanaa ja naisellista hajuketta! Ehkä se oli nyt tarpeeks tästä osiosta! 

Ens kerralla voisin ehkä kertoo omasta tyylistäni ja luonteesta maybe? Tai mist tiijän mitä ajatuksii ens kerral on mieles!