Näin aluks, eilinen kirjottelu meni sit loppupeleis päin honkia. Ni mietin että kirjotanko ne eka vai alotanko sillä mitä mul on nyt mielessä? Hmm..... Vois eka kertoo tuoreet mietelmät ja sit alkaa niit vanhoi re-writtaa ;)

Pukuilua.

Tänään tuli pukuiltua, syystä että sain "tavallaa uuden" paidan. Ei kyllä oo nykyistä tyyliä, mut ihan jees. Otin kuvia erilaisten vaatteiden kanssa ja eri yhdistelmien kanssa siitä. Kuitenki tosi ironista miten mä sain sen paidan. Kyseinen paita oli ostettu mun pikku systalle (nuorten kokoa S) ja se oli vähän liian tiukka mahan kohalta et napit ei oikee meinannu mennä kiinni. Sitte mutsi surkutteli sitä mulle ja mä katoin hetekn sitä paitaa "Toi muute sopii mullekki". Ja niihän se teki, niinku perfect fit. SIIS KELATKAA! Anni ikää 9v. ei mahu vaatteeseen johon mä meen, ja se on kuitenki mua yli kymmenen senttii lyhyempi ja no okei ,sillä on lievää ylipainoa. Mut omg.  Sitten tulee kuva pläjäys kaikista mitä sen kaa leikin. Eka on tällänen "ennen" eli miten tänää normisti olin,ja sit nää loput pukuilut;

Eli toi valkonen kauluspaita, joka on vähä normii pidempi ni oli tää "main point" ja sit tuli kokeiltuu vähä kaiken kaa sitä. Anteeks kuvien laatu, mutsin huone on ainoo jossa on kokovartalo peili ja siellä oli huono valaistus (plus toi kamera on iha vitun kämäne!) Ja no jos keskitytte mielummin noihin pukukokonaisuuksiin ku mun tyhmiin ilmeisiin ja laittamattomiin hiuksiin ;p Et jooh... next aihe.

Reseptejä.

Tänään postissa tuli uusin Hyvä Terveys lehti, yleensä se menee selaten läpi,saattaa muutama juttu pistää silmään. Nyt koko lehti oli pullollaan ihania reseptejä! Joista aion kokeilla mahdollisimman hyviä! Merkkasin ylös kaikki hyvät ohjeet ja kirjotan ne mun omaan resepti vihkoon ylös :) Ja lehden nimenkin mukaan ruuat on terveellisiä! Joten se on ihan hyvä juttu. Tänään viimeks mutsi sano että ku mä tykkään kokkailla ni mun pitäis tehä ihan oikeita ruokia tai jotain terveellistä, ettei Anni liho enempää! :/ Eli sitte terveellisten reseptien toteuttamiseen! Sitte kun oon jotain saanu taas tehtyä niin kuvia tulee sitä mukaa :D

Nyt päästään sitte eilisiin aiheisiin! :)

Löytöjä!

Eilen siis kävin tuoksuttelemassa uusimman Hugo Bossin! Oli muuten ihan tosi hyvä! Etenki ku se hieman väljähti. Ei sillä että se olis ollu ikävän voimakas, päin vastoin! Tuoksu on erittäin miehinen ja voimakas, hälvennyttyä miedon mielekäs! Eli tällä tuoksulla ei saa läträillä turhia! Jotkut varmaan telkusta tunnistaakin mainoksen, siinä on siis tämä tähtönen nimeltä Ryan Reynolds, tuttu mm. X-men Origins: Wolverine'sta Wadena. Mullaki on itelläni yks Bossin tuoksu (mun ensimmäinen ja luotetuin miestentuoksu!) ja tää pullon malli on sama ku uusimmassakin,mutta vaan sinimustana. Ja yleensä oonki huomannu et jos tulee joku sesonki tuoksi Bossilta niin se on aika vakiona se pullon muoto! Väri vaan vaihtelee. Ni tää uus Bossi onki saanu kutsuma nimet "se sun bossi mustana" tai "Waden bossi"! Kuvat vielä mun bossista ja tästä uudesta Hugo Boss Bottled Night'ista:

Musiikki.

Musiikista oonki puhunu joskus enneki mut,nyt en mitää yleistä höpinää tähän pälätä. Vaan sen kuinka hyviä musia "vanhoissa" lasten leffoissa oli! Siis etenki kaikki nää ihanat Disney biisit ja sitte on muitaki joissa on hyvii biisei, esim. Spirit -Villi ja vapaa! Niin enkun ku suomen kieliset versiot on ihania! Ja on joissain uusissaki ollu jopa jotai hyvii biisei. Vaik Karhuveljeni Koda, jos se uudeks voi laskee. No voi mä olin ylä asteella ku se tuli teattereihin :) Mut suurin osa uusista leffoista (lasten leffoista nimenomaa) ei oo läheskää niin hyvii ku vanhat kunnon piirretyt. No joo en rupee haukkumaan nykyajan animaatioita, koska on neki ihan hyviä. Ne ei vaan kolaha niinku ennen, niissä on keskitytty tähän lasten "ha ha ha" huumoriin joka ei niinku oikee uppoo vanhempaa väkeen ehkä niin hyvin. Ja sit just et mä ite kaipaan kunnon käsin piirrettyjä elokuvia! Mä voin ylpeenä sanoo että mun suosikki leffoja on mm. Leijonakuninkaat (ykköne ja kakkone, kolmonen on paska), Oliver ja kumppanit, Spirit ja vaik Pocahontas! :D Mut sit mä en oo koskaan myöskään ollu into johonki prinsessa elokuviin. Siis joo mä oon niinki sivistymätön etten oo koskaan nähny Prinsessa Ruususta, Lumikkia, Tuhkimoa. Mut sit Pocahontas, Mulan ja Kaunotar ja Hirviö ei oo silleen varsinaisia prinsessa prinsessa elokuvia, niistä molemmista tykkään tosi paljon :) Ja harvoissa nykyajan elokuvissa on jotain sanomaa. Just vanhoissa oli :) Oon jo kaks päivää putkeen kuunnellu kaikkii ihanii piirrettyjen biisejä! Suosittelen lämpimästi kaikille jotka tykkää, verestää muistoja ja saa hyvän mielen :D

Jauhomatoja.

Kuulostaa varmaan pahalta, ei ole! Tai se riippuu miten sitä ajattelee. Mä en aio kuvailla mitään ällöä, no worries. Joo mä eilen illalla kävin tossa kaverin luona joka oli pyytäny että hakisin niiltä jauhomatoja, koska niitten siilille ne on liian isoja ja sillä ei oo mitään käyttöä niille. No minä sitten hyvänä kaverina menin ja hain ne madot, ja hyi kuinka isoja ne oli o_o! Varmaan joku 5mm paksuja ja n.5-8cm pitkiä! YÖK! No kaveri oli sanonu että kokeile jos rotat söis niitä, mä vähän naureskelin ajatukselle että rotat söis matoja, et kissat saa niistä parempaa viihdettä :'D No sitte yhen kaivelin sieltä kotiin päästyäni kissoille näytille. Ja siitä riitti jännää iloa about parikskymmeneks minaks, sitte ei ollu enää jännä. No sit huvikseen ku pääsin alas omaa huoneeseen ni kaivoin muutaman madon rottien kuppiin ja ne meni haistelemaan ja sitte Tristan (tää alfa rotta) otti yhen suuhun ja vei sen koppiin ja alko kuuluu sellasta rouskutusta. Mä olin niinku pikkasen järkyttyny asiasta o___o.... No siisrsin kaikki kolme rottaa sitten pienempään häkkiin (yleensä laitan ne sinne häkin puhdistuksen ajaks) ja kaivelin kaikki jauhikset sieltä purkista sitte niitten ruoka astiaan. Kaikki meni. Vaikka siinä oli niitä puruja matojen päällä ni ne kaivo siltä sitte aina yhen ja kamppaili hetken sen madon kaa että sain sen Oikeinpäin käsiisnsä ja pää edellä mennä mussutti ne kaikki! Mua vähä kuvotti tää murha näytelmä, mutta meni madot parempiin suihin ja ei tarvinnu heittää takapihalle kasvamaan jätti matosia!

Musta tuntuu et siinä oli suurinpiirtein kaikki mitä oli mielessä ja piti eilen kirjottaa. ;o  Anteeksi pitkä postaus