Ai niin! Mulla unohtu tossa viimesessä kirjotuksessa vielä muutama asia joten mä nyt koitan pitää tän lyhyenä!

En jaksa tässä nyt keksii mitää väliotsikoita et et.... helvetti ku ajatus katkee jos hetkekskää lähtee koneelta pois,esim.vessaan ....prkl! Sen tiijän et mun  piti jotai sanoo silmälaseista! Mulla on itellä tosi huono kauko näkö jasen takii mulla on rillit, tosin niiden vahvuudet on mun "ekat" vahvuudet et niistä puuttu ihan sikana miinusta! Ja plus ne päässä näytän iha joltai emo nöröltä! Mutsin laseissa on huomattavasti paremmat vahvuudet! Ja siks pidänki mielummin nitä, ja ne sopii mulle hyvin! Tai näin mun exä sanoo (hei pliis sit ku luet tän ni annan mulle lupa puhuu sust nimellä,jooko honey?)! Joo tässä on minä & mutsin lasit. Enimmäksee haluisin palautetta siitä sopiiko kehyksen muoto mulle :'D En siis todellakaa oo hankkimas mitää vihreitä bling-bling Guccin lasei :)

Sitte seuraava asia mistä jäi puhuminen oli, häät ja naimisiin meno! Mun faija menee naimisiin huomenna. Mä en ikin olis uskonu näkeväni sitä päivää! Noh, ollakseni näsis voin sanoo etten mä ookkaan näkemässä sitä! Kyllä vain en mee oman faijani häihin,miks te kysytte? No mä en oo faijan kaa silleen väleissä niinku ehk "normaalit" lapset. Se ei oo koskaan kuulunu mun elämään millään tavalla,se  ei oo osallistunu oikee mihinkään, se on ollu näkymätön. Mut mä en nyt rupee analysoimaan teille jotain mun lapsuuden isä -kokemuksia, ehkä joskus! Mä en vaan tykkää häistä, oon ollu kahissa silleen et muistan ne! Mulla ei oo mitään faijan nais ystävää vastaan, musta se on ihan mukava. Enimmäkseen mä oon pettyny faijaan, ehkä jollain tasolla mä aattelen että se on pettäny sen kuvan minkä mä oon luonu siitä. Sillä et mä sanon pettäny ei oo mitään merkitystä siihen et mä ajattelisin että faija jotenki hylkäis mut. Ei, se teki sen jo sillon ajat sitte! Mut mä odotan sitä päivää ku ne eroo, se nimittäin ei oo kaukana. Faija vaan ei oo naimisiin menevää tyyppiä, ei se oo asettunu aloillee. Millonkoha Marikki älyy et faija on täys lusmu? Toivottavasti pian, nimittäi olis ikävää jos se tuhlais aikansa siihen et se luulee jotain ihan muuta :( Olinpas taas positiivinen! Eli pika päivitys suoritettu! Ehkä tän iltana tai huomenna....ei vittu en huomen kerkee,no viimestää sunnuntaina vois sitte pitkän rantin taas kirjottaa!

Jos ette löydä mitään kuunneltavaa tai haluutte jotai uutta, try this; http://www.youtube.com/watch?v=NFfuMj5JRos