Blääh, jotenk tosi tyhjä fiilis... kattoo paljo jaksan ja viittin kirjotettavaa. Kyl mul oli aamupäiväst sellane olo et kirjotan iha vitusti kaikesta, mut se on nyt sit kadonnu päivän mittaa.

Kuittailua.

Juuh, aattelin nyt yhdistää varmaan kolme aihetta yhteen ja samaan koska oon niin saatanan laiska. Tänää piti taas kuittaa yks paketti mutsin nimissä. Ja sitte mulle oli tullu ihanaa postia, finally. Sain ne paidat jotka tilasin n.1½ kuukauta sitte. Ja otin jo kuvat siitä miltä ne näyttää päällä :') Kuvat vaan taas vaihteeks huono laatusia D: et toivottavasti niist saa jotain selvää.

Tietty voinhan mä linkkaa noi kuvat kans erikseen ni näkyy paremmin ;o no en jaksa ettii niitä, joten. Öm tossa ekassa paidassa lukee "firefocks has crashed ...and needs cuddles" :D Ja toisessa paidassa ei sitte lue mitää. Siin on vaan toi kuva. Jos jossain vaiheessa näppään parempia kuvia niin pitäkää silmät auki niitä saattaa tulla tännekki :) ... Se siitä kuittailusta ;) olitte kuitenki odottanu jotai vittulusta, ei heru ei.

Pikku Apulainen.

Tänään ikävä kyllä jouduin pienehköön pakko työhön vielä tuolla paska säässä. Tänää mul oli riihimäki ni sieltä mentii sitte puu kuorman kanssa mökille papan kanssa. Ja en ees muista millon oon siellä viimeks käyny ;o joskus öö 2 vuotta sitte kesällä ehkä. Samat rakennukset mut piha ja ranta muuttunu. Olin ihan että millon meijän puut on hakattu pois sieltä aitan takaa o_o! No sitte ku oli pois lähön aika ni eipä muuten auto noussu sitä pientä hiekkasta ylämäkeä (siis pituus joku 5 metrii) ja vaan pyöri paikallaan renkaat ja teki siihen sateen pehmittämään hiekkaan kuopat..... mut laitettiin sitte työntämään sitä pakettiautoa sieltä perästä että päästään ylös! Olin muuten just aamulla ottanu valkosen puhtaan hupparin ni arvatkaa kaks kertaa onko ne hihansuut ihan ruskeen harmaan likaset T_T! Ja öö sitte ku piti peräkärryn päälle nostaa se kuomu ni multa katos siinä rytäkässä kaks tekokynttä (Y) vitu jepa, no saimpahan ihan uudet kynnet sitte tänää :D onni onnettomuudessa jos näin voi sanoo ;)

Down.

Kaikki menee oikeestaa alas päin nyt viime aikoina. Mun fiilis,ilma ja yleensäkki mun kunto. Eilen oli sitte kunnon rysäys oikeen naama edellä sinne kaikkeen paskaan! Varmaan huomaski... Tosta jäljestä jää muuten vitunmoinen arpi, taas vaihteeks tollanen palohaavan näkönen jälki.... Iho märkii jo hyvää vauhtii. Ei niistä syistä sen enempää. Nyt taas tuntuu ettei mikää oikee luista ja innosta, pitää vaan tietty pitää hyvä profiili yllä kaikille ettei ne rupee pistää nokkaansa mun asioihi. Sit okei joo myönnän oon pikkasen puutteessa taas vaihteeks, mut no ei mul oo ketään ni pitää kituutella yksinään :/ nyt vituttaa seki ettei oo viel ikää baariin ni sielt ei vois vaan käydä pokaa joitai yhen yön ständii. Ja omal tavallaa tänää niil pitkältä tuntuvilla auto matkoilla älysin sen et sitte ku on oma kortti ja on oma auto ni sitte ku taas menee vaa päi vittuu ni voi ajaa päämäärättömästi vaa johonki ja kuunnella musaa nii kovalla ku korvat kestää eikä oikeestaa tarvii ajatella  muuta ku sitä liikennettä ympärillä. Mä oikeestaa odotan sitä. Koska jotenki aina pitkil auto matkoil mä vaivun johonki omaan syvään transsiin sen musiikin avulla ja voin vaan olla poissa kokonaan. Hmm..... pitäisköhän mun sanoo et mä oon tuhonnu just mun sosiaalisen elämän kokonaan, ne kaks kulmakivee jotka mulla oli ni niitä ei enää oo. Kauhee masennuksen ja ahdistuksen puuska taas iski ku jäin junnaa fiiliksii. Sit katoin tos uusikuun pari yötä sitte ja jotenki tuntu niin saatanan pahalta. Vittu mun elokuva nautinnotki on nykyään pilalla.... ei niit enää voi kattoo ilma et rupee ahistaa tai et tulee järkky ikävä jota seuraan vitunmoinen raivokohtaus. Sekopallo.

Fassion is my passion.

ööö, not. No joo tuli vaan ekana mieleen ja yleensä pyrin kirjottaa nää mun blogit flow perjaatteel, kirjotan just sen mikä tulee ekana mieleen ilman sen kummempii miettimisii, nimitäi sitte ku miettii ni ajatukset karkaa samantien. Juh no tää kyllä liitty fashioniin kinda. Toissa yönä tuli taas meikattuu, teki vaan mieli. Ja laitoin tyttömäiset vaatteet päälle, mut silti must tuntu jotenki niin transulta D: siis ok, mä tunnen oloni tosi kotosiks niissä vaatteissa mut jotenki mä voin niinku nähä sen miehisyyden mikä musta huokuu ulospäin. Et jotenki mä en enää voi palata menneisyyteen mun vaatteiden puolelta. Mut en sitte haluu olla tässäkään koska toi yks on niin saatana copycatti et mul menee hermot. Tai no eihä meil oo samoi vaatteita mut siis tyyli.... ja mä vaan oikeesti saan jonku järkyn raivarin siitä aina. Edes ku mä nyt mietin asiaa ni muutun vaan agressiivisemmaks koko ajan joten palataan tähän mun öiseen meikki tuokioon, kuva matskua; Simmu sen takii kinni et näkee miten noi värit menee ja tällee :) Vaikka mä oonki poikamainen ni kyl mulla on meikkaus hallussa edelleen :D vaikka ties kuinka moni kaveri sitä epäileeki :/ .... Ja tossa näkyyki vähän noita mun kynsiä (on toki parempikin kuva, laitan kohta). Ku pitkästä aikaa laitoin feikit. nyt on jo tottunu kirjottaa ja olemaan näillä ongelmitta, no välillä tekstatessa on vähä hankaluutta :/ Mut muuten oon iha sujut! En oo näitäkään pitäny melkeen kolmeen vuoteen :o Siiseri kuosia ja kynsiä tietty mut feikkei yleensä. On muuten tosi hyvä yhdistelmä mun normi jätkä tyyli ja sit tälläsen ihanat feikit, no joo omat kynnet ei oo niin pitkät ni nää on kodikkaammat ja ei mee katki XD on kyl vittumaista jos joku lähtee irti yhtääkkii eikä oo liimaa lähettyvillä! pitäiskö alkaa kantaa liimaa taskussa mukana? :D mutta kuvaa kynsistä, toivottavasti kuvo näkyy edes jotenkuten ;o Niissähän siis on just toi musta pää, sitten tollanen valkone ruusu (?) jonka keskellä on ihan vähän vaaleenpunasta ja sitte niissä on tollanen vähän pitsi tylinen kuvi ton mustan & kynnen värisen niinku liitoskohassa ;) ja näkyy muuten mun sormukseti tässä :D ! Sitte tän päivän yleensä ottaen puku kokonaisuus (kohta). Tänään kun kävin tosiaan emotionista ostamassa uuet kynnet (sama kuvio) niin suihkuttelin huppariin kanssa sitä uusinta bossia n_____n <3 kun se tuoksuu niin hyvältä ja koko loppu illan oonki sitte istuskellu haistelemassa sitä XD mutta;