Facebook.

Facebook,tai lyhyesti "FB". Siellä sä voit olla perjaatteessa kuka vaan,ja no yleisesti netissä sä voit vaikka esittää jotain tosi hottista kakskybästä tyyppiä vaikka ruudun takana tönöttäiski joku pöhöttyny viiskymppinen pedari. Suhun aletaan luottaa, yms. Eihän se oo sinäällään uutta,surullista kuitenki. Siks ite ku hyväksyn  joitan totally random typpei facabookiks kaveriks (joittenki tyhmien pelien takia) ni pyrin pitää niille sellasen asialisen profiilin yllä,en mitenkää erityisesti pyri puhumaan niille tai ottaa yhteyttä,ellei se liity kyseiseen peliin. Sitte, tulee niit tapauksii jotka väkisin pyrkii puhuu sulle päivittäin, tai useita kertoi päivässä. Niille sit vastailee nätisti ja koittaa olla ystävällinen, entäs sitte ku sä alat luottaa siihen? Rupeet kertoo omii juttui sille? Onks sit ylittäny tän "joku random" rajan? Sit alkaa puhuu sen kaa tosi avoimesti eikä enää kainostele, mistä sä edelleenkää tiijät kuka se _oikeesti_ on? Se  kertoo omii juttui, mistä sitä tietää paljonko niist on totta. Toinen hyvä esimerkki tästä on Omegle (http://omegle.com/) Se on vasta niin random paikka ku olla ja voi, ite myönnän et siellä on tullu vedettyy ties millasii roolei ja naurettu minkä kerkee ku ne ottaa nii tosissaa mun jutut! XD Sit tietty Omeglen webbi versio "Chatroulette" (ja omegle on näköjään kopsannu itelleenki webbi mahollisuuden) siellä on tietty vähä vaikeempi vetästä joku rooli. Ja yli puolet jotka sulle posahtaa on runkkaavia jätkiä </3 Ja kaikki aina toivoo et omalle kohalle osuis joku tylsistyny julkkis.

Lääkkeet.

Mulla on lääkitys, masennus/uni pilleri. Mä on syöny niit joku 2 ½ viikkoo nyt. Mun olis pitäny syödä niitä jo yli kuukaus,se vähän jäi. Otin niit aluks just enne ku menin nukkumaan (n.klo; 21-23). Sitte aamulla,voi vittu mikä fiilis, kädet täkir,jalois ei tuntoo,yritti ylös ei kanna. Pääs pyörii,oksettaa. Totally pöllyis! No sit en enää viittiny niit kauheesti syyä. Kävin n.2vko päästä lääkäril kertoo tilanteesta, jatkettiin samalla linjalla mun pyynnöstä. Mistäs sitä tietää hos sivuvaikutukset lakkaa pidemmässä käytössä. En syöny ensimmäistäkää lääkettä. Sit taas kaks viikkoo lääkärille päivitys miten lääkkeet tehonnu. No sit mulla välähti, jos otan sen vähä aikasemmin, niinku mun paras kaveri ottaa oman nukahtamis lääkkeen jo joskus viideltä. Mä kysyin et voinko kokeilla samaa, bnyt on sit menty kaks viikkoo sillee et oon ottanu lääkkeen klo 17-20 eikä mitään sivu vaikutuksii. Jos otan sen n.17 aikaan ni alkaa väsyttää ysiltä ja meen nukkuu. Mut nyt sit on taas alkanu tää valvominen, se lääke ei enää vaikuta sillee. Toisaalta se lääke ei oo väsyttävä. Se on pitkä aikainen uni ja masennus lääke. Sivuoireina se saattaa ensimmäiset viikot väsyttää heti. Eli mun pitäis olla ilonen et sen "oikee" vaikutus alkaa nyt,toisaalta mua vituttaa se ettei mua enää väsytä muutaman tunnin päästä ku oon ottanu lääkkeen. No mulla on aika lääkärille 7pvä pitää puhuu sen kaa täst lääkkeestä et miten jatketaan ja plööh.... Jos jotakuta kiinnostaa mikä lääke oli kyseessä niin lääkkeen nimi on "Mirtazapin".

Alkoholi.

No viina ei oo enää mulla ollu voimakkaasti kuvioissa pitkään, ehkä hyvä niin. No vielä tohon edelliseen aiheeseen liittyen voisin kertoo mun "Lääkkeet & Viina" kokemuksista. Esim nyt mulla on lääkkeet ja viina molemmat "käytössä". Otin lääkkeen n.18:30 ja sit täs mutaman tunnin aikan join 2 tölkkii lonkkuu (5,6 promillee). Ja voin sanoo ettei tää oo "vaarallista" tai no,mun käsitys vaarallisesta :'D Siis lainaten paketin tekstiä "Mirtazapin Orion -tabletin käyttö ruuan ja juoman kanssa Mirtazapin Orion voi voimistaa alkoholin vaikutusta, joten alkoholia ei pidä käyttää hoidon aikana,Ruualla ei ole vaikutusta lääkkeen ottoon." Näin sanoo paketti.  Mä sanon kokemuksesta, että lääkkeen nukahduttava vaikutus voimistuu. Mutta ei mitenkään silleen et vintti pimeeks *naps* -tyyppisesti. Sen takii nykyään oon alkunu ottaa illaal tyylii lasillisen sangriaa tms. ni saan nukahdettuu melkeen heti, eikä se oo sammumista. Sammuneena ei näe unia.  Se siitä lääkkeet & viina osiosta. Sit pelkkä alkoholi. Mutsi kävi Tallinnassa pe-la. Mä vaan sanoin et tuo jotain "mistä mä tykkään". Sain sitte mm. 4 lonkkuu :'D kaikki eri makuja, no sanotaa et 2/4 oli hyviä :) Just tossa vajaa tunti sitte lopettelin vikan D: Noh, pitää ens lauantaiks hommaa jostai jotai. Mut en sanois itteeni dokuks, tai en ainakaa enää.

Nyt mielessä.

Joo, en keksiny parempaakaan. Noh nyt mulla on mielessä et alan kattomaan sellasta leffaa kun "Requiem for a dream" (www.imdb.com/title/tt0180093/). Mutta ennen sitä.  Sanoin et mutsi kävi Tallinnassa,juuh se toiku mulle aivan järkyttävän IHANAN hatun <3

Siinä on sellasia mujstia leopardi täpliä,mut ne ei näy tossa kuvassa. Sit sain laku piippuja :'D Ja sellasen "noku tää ei oikee sopinukkaa mulle ni sä nyt saat nää" kauluspaidan ja liivin. Ja sit just ne 4 lonkkuu. Sitte yks asia mikä mulla on mielessä kans on ens lauantai. Sillon on mun parhaan kaverin 18v. synttärit, ja mä lupasin leipoo sinne kakun, sellasen upeen kolmi kerroksisen kakun :'D Pitää toivoo et se onnistuu. Ja viel yks asia joka mun mieles surraa on koulu. Se alkaa mulla huomenna. Eww.... koulukoulukoulu. Noh, mulla se sentään on helppoo,vähän tuntei ja niilläkään ei oo pakko käydä. Mä otin itelleni ATK1, Ranska 6, Äikkä 1. Enkku 3 & 5. Suht helppoo. ATK kurssit 1-8 pitää suorittaa nyt tän koulu vuoden aikana, koska sillon saan suoritettuu ATK ajokortin, joka oli yks ehto et saan läppärin. Ja se saaki lähtöpassit jos en saa suoritettuu sitä nyt tän lukuvuoden aikana. Sit oon miettiny et ku 18 napsahtaa mun kohalla lasiin ni mutsi saa värvää mun Party Lite konsultiks (www.partylite.com/en-us/Default.aspx). Ja keväällä alkaisin sit hommaa ajokortin (tai jopa nyt ni saan nää pimee,liukas kelit sit hoidettuu pois alta) Ja sitte kesällä haen Ranskan Disneylandii töihin,jossen pääse niin yritän päästä Au Pairiks (lastenhoitaj/koti apulainen) jonnekki ulkomaille. Toisaalta haluisin kirjottaa keväällä Ranskan ni siitä sitte on joku paperi et osaan sen. Ja no oon kans miettiny et vois kokeilla et pääsiskö nyt syksyl/talvel johonki päiväkotiin osa-aikaseks duunii.

Nyt kuitenki hyvä yötä kaikille lukijoille, mä alan kattoo ihanaa Jaredii ;p