Örh. En oo yhtään nyt enää tottunu kirjottaa "normaalisti" jotenki niin outoo :'D Noh pitää taas yrittää totutella tähän!

Miss Mix.

Joo mullehan tulee siis Miss Mix. Tän kuukauden numero oli itseasiassa aika hyvä! Oli muutama aihe jotka ihan koski itteensäkki. Yleensä se menee vaan selaten läpi ja päivitellessä niitä "kysy jostain" (seksi/parisuhde/psykologi) palstojen idiootti kysymyksille. Nii ja horoskoopit ja ristikko on sellanen "paras" vakio mitä on, ja joskut salakuunteluissaki on joku hyvä juttu. Oon pariin otteeseen osallistunu siihen ristikko kilpailuun, jos vaikka onni suosis 0:---) nytki olis ihan kiva palkinto! Soda streamer Pure -kone :o !! Sillon tällön on kans jostain hyvästä julkustaki juttuu ja muoti osastoltaki välillä löytyy jotain ihan mukavan näköstä rättiä :D ! Tän kuukaden kannesta löytyy Rihanna (jolla on muuten niiiiin lesbot hiukset) ja juttua löytyy öö yks sivu o_ô. Ei sen puoleen että mua olis kiinnostanu, mutta oli enemmän juttua Lady Gagastaki XD! Ja tässä numerossa top kolme oli ehkäpä öm, "käsi kertoo kohtalon" kädestä lukemista, ja niitten viivojen tarkotukset yms. "Ihastuin bestikseeni" no nimi kertoo kaiken,eikö? Ei silti mikään tosi tarina vaan pikemminkin miten-selviydyn-jos-kaveri-on-kusessa-minuun -opas XD. Ja kolmas,öm mä en oikee tiijä et mikä näistä pääsis kolmanneks, syksyn takki -speciaali, Ryan Reynolds haastattelu/juttu, Kaksisuuntanen mieliala häriö juttu vai "Löydä itsetuntosi rakkaudessa". Mutta! Voin sanoo hyvin mielin ettei aikasemmissa miss mixessä ole juuri ollut hyvii juttuja, nyt niitä oli :D Tuli tosta takki speciaalista mieleen että tartteisin uuden talvitaki, haluisin mahollisimman samallaisen ku mun vanha! Toisaalta se vanhaki toimii erittäin hyvin ja on jo upeet neljä talvee ollu käytössä! Ainut haitta puoli on se että niitä nappeja saa olla ompelemassa joka talvi varmaan kymmenen kertaa paikoilleen :x Nii juu ja tässä on muutes kuva mun ihanasta takista <3

Äikkä.

Tänään laitoin viestiä mun äikän maikalle just siitä etten pääse kirjallisuus keskusteluun. Ja kuinka voin korvata sen, niin pitäis ens tiistaina sitte mennä keskustelemaan sen kannsa siitä u_u. Vittu mä en oo ees vielä saanu koko kirjaa käsiini. Tarkotuksena olis lukee Riikka Pulkkisen Raja niminen kirja. Vaikuttaa mielenkiintoselta :) Mulla on vajaa viikko aikaa saada ja lukea se :x menee kivan tiukille! Ja sitte pitäis se tekstitaito tehtävä tehä ja essee (ne kylläki olis jo pitäny palauttaa,mutta mm....). Oon hyvä oppilas ja silleen =_=;

Sisustaminen.

Mä en oo varmaan missään vaiheessa mainunnu täällä et sisustaminen on yks mun suurimmista intohimoista, tosin mä en kyllä pääse ilmasemaan itteäni läheskään niin usein kun haluaisin! Ja toivottavasti sitten joskus tulevaisuudessa voisin ammatiltani olla jokunsortin sisustaja tms. Ja arkkitehtuuri on kanssa tosi ihanan tuntunen ala, mutta mun matikka pääni ei siihen riitä, plus ei mua niin paljoo kuitenkaa talojen suunnittelu kiinnosta ku siellä ei pääse niin vapaasti tekemään hommia =__= ku mua paskat kiinnostaa tehä mitään kerrostaloja! Mut sisustamine ois paljon mielenkiintosempaa, just vois kaikenmaailman huonekalu kauppojen niistä tiloja sisustaa ja asetella yms yms. Ja sitte yks mikä on ikävää siinä alassa, ni budjetti..... mä niin vihaan sellasia typeriä raha rajoja! Mutta niin mulla on oikeesti enemmän ku vähän silmää kaikelle sellaselle :) Mut sit ku on joku talo niin sinne olis kiva suunnitella ne sisä huoneet ja tilat ja tapetit/maalit ja kaikki tällänen! Mun huoneen "pää piste" näyttää nyt tältä:

Mut jotain tälläsii elementtejä olis IHANA saada omaan kotiin, no kattoo sitte kun musta tulee joskus vähä rikkaampi ja saan jostain jonku kämpän jonka voin sitte rempata just sellaseks ku haluun! ku tuskin jotain kerrostalon yksiöö voisin alkaa remppaa sellasek ku tekee mieli :( ! Niin mutta tälläset olis ihania ja vähän erilaisempia ku tavallisessa talossa. Mä ku tykkään olla aina vähän erilaisempi ja oudompi ku muut :D