Nyt taas inspaa, melkeen. Pitäis näköjään joskus itteni vaan pakottaa kirjottamaan ni sitte alkais sen jälkeen oikeesti inspaamaan. Tai sitte tää johtuu mun väsymys tasosta :( Ikävä kyllä tääki jää nyt vaan pika päivitykseksi :C anteeksi! Mutta ah niin rakas kouluni kutsuu mua luokseen tänään iltapäivällä vielä! tai siis illalla. Ja mun pitää kohta lähteä että mä perkele kerkeen koko vitun kokeeseen! TnT Ei oo reiluu. No toivottavasti on helppo koe, kyseessä siis edelleen ATK1. eli pääsen jipii kouluun luultavasti o_o dataamaan, tai en tiijä onko se sitte kirjattinen koe ATKsta, sit oon aika vitun hukassa XD No joo. Mulla oli tänää se terapia, puhuin suuni puhtaaks sille. Iha hyvä vaan, keventää oloa taas se pään aukominen ku se muija ottaa päähä. Sit ku saan sanottuu päi naamaa ettei vittuukaa kiinnosta ni johan helpottaa! Nyt mä lähen kahvin keittoon ja sitte pitääki jo rientää koulun iloihin :) ah sarkasmia<3