Ensimmäinen.

Ensimmäinen oma netti blogi,jonka mä aion saada oikeesti toimimaan. Kaikki aikasemmat mun "jee mul on nyt omat kotarit" tyyppinen yritys on aina jämähtäny. Tää ei saa jämähtää! Mä haluun et tää toimii. Mä tuskin aion mitään kauheen syvällisii avautumisii tääl tehä, sitä varten mulla on iha normaali tavis päivis johon mä nurisen mun omat paskat. Mietin tos et mitä helvettiä mä tänne ees kirjotan? "Hei,mulla oli tänään kivaa :)" Näh. Pakkohan mun on jotai edes vähä fiksuu keksii. Sen voin jo kättelys sanoo etten tuu kirjottaa 24/7 päivittäin. Mulla ei riittäis juttuu ja sit tää ainaki jämähtäis. Ja toisiks mun kaikki päivitykset tulee illalla/yöllä/aamuyöllä.

Minä.

Mä en oo mikään muoti ihminen, te ette kuule kuinka mä kävin jossai ihanassa vaatekaupassa shoppaamassa 2 000€ vaatteisiin ja kaikkeen merkkiin. Ei. Enkä mä puhu meikeistä, ku en oo mitenkää naisellinen tyttö. Jos jotain aihepiirii voin rajata ja varottaa ni tuun puhuu mun ihmissuhteista ehk leffoista,musasta ja elukoista. Sekä mä tuun valittaa sitä etten osaa piirtää. Ehkä onki hyvä tällee mainita et mä oon valittaja tyyppiä, kaikki on pielessä ja pahasti, eikä asiat mee niin ku haluun. Joo,semmonen mä oon. Suomeks kirjottaminen ei oo mun vahvin juttu, ja must onki siks tosi outoo kirjotaa suomeks,koska enimmäksee oon netis tottunu kirjottaa enkuks. Mut kait tähä sit tottuu ajan kans,dunno.

Idea.

Mun innotus tähän koko bloggaamiseen ihan alkujaan on jostain penskasta asti. Sit yks innottaja on tavattaan rakkaan exäni koulu kaveri joka bloggaa ihan kunnolla. Kolmas syy mikä on ku luin Miss Mixiä ja siellä oli ne "isosiskot" jotka siit pitää jtn muoti blogia ne oli päässy johonki bloggaajien super kokouksee ja päässy kans tapaa 30stm'ssii ja olin iha O___O hei wau! Et jos joku jaksaa ahkerasti pitää blogii ja se on suosittu ni kiva,kannattaa! Eli se on vähä niinku tavote, tai tuskin tavote mut kuitenki semmonen esikuva et jos tekee ja omistautuu jollekki, ni saa siit tollasen palkkion ni mikäs siin! Ja tänään neljäs ja viimenen naula tähä mun alottamiseen oli se et oon varmaan koko päivän kuunnellu yhtä biisiä (The disaster Movien "Dating song") ja siin on se Carrie'n (sex and the City) pila tyyppi ja Sinkku elämässähän Carrie on bloggaaja ni sit siit tulee sellanen mini -inspis alottaa!

Loppu.

Ehkä tähä on hyvä lopettaa ensimmäinen teksti,kattoo jos huomenna laittais jotai settii! Nyt viel teen muutaman sivu laatikon! Joten yön jatkot kaikille!