Örrrh. On ollu pitkään sellanen olo et olis pitäny kirjottaa, mutten oo kuitenkaa saanu aikasesk. Ihme etten oo vaan antanu koko blogin delaa. Mut kiitos mun kahen "valittavan" (mikset oo kirjottanu blogiin? Kirjota sinne blogiis jo!) kaverin/stalkkerin ni en oikee oo voinu. Ja no kyllä mä ite haluan kirjottaa, en vaa saa aikaseks ku oon tällänen laiskimus XD No kirjotan nyt jotain ja sit kattoo jos jaksa myöhemmin tehä viel "kunnon" kirjotuksen niistä kaikista asioista joista oon halunnu kirjottaa. Suurin syy varmaan mun kirjottamattomuuteen on se et sitte ku haluun kirjottaa ni oon sen verran pöllyissä ettei vaan pysty XD ! No joo. Tää on tämmönen pika päivitys nyt vaan, kirjottelen joko tänään tai huomenna sit paremmalla ajalla lisää!

The wait is over.

Päässä soinu vaan koko päivän (lol, oon ollu hereillä upeet ööö 4 neljä tuntii) Rihannan Wait your turn. Se on ihan ok biisi, oon jotenki ajatunu kuuntelee rihanna biisejä, tää on huolestuttavaa! No joo sit kuten jtossa mainitsin ni heräilin vähä myöhään tänää. Kiva heräsin vaan ihan semmosis pöllyis iha et mitä vittuu kello on ja kuinka mun puhelin on mun kädessä wtf? Kello näytti 18:24 :) Tosi kiva T_T! SIlleen koko päivä menny iha harakoille! Ja tänää oisin halunnu aamulla käydä suihkussa, sitte leipoo ja sit imurointi ja muuta siivoiluu! Eilen kyl siivosin jo rottien häkin ja kylvetin pojat, ne lopultaki alkaa älyymään ettei vesi oo niin kauhee asia! No joo sitten kuitenki raahauduin ylös iha kunnialla. Kelatkaa en ollu ees ottanu nappei eile! sIt eka ajatus "onkohan meillä sitä hyvää kaukkuu viel pakkases" Ja laitoin sitte kahvit tippumaan ja löysin itelleni kakku palan ja jäin sit niitten kaa lagaa hetkeks ylös ja luin Apusta (hoono soomi) jutun Hometalo loukosta,oli hyvä artikkeli! Käsi jotenki niin sääliks sitä perhettä ja sit just mietin että kuinkakohan homeessa toi mun tuleva talo on :c Anygays, mutsi sit soitti mulle ja käski mun imuroida ja ottaa saunalta ne mun kamat pois että se pääsee lämmittää saunan sitte ku se tulee himaan (tuli muuten just ovesta sisään XD). Ja sitte minä kilttinä tyttönä imuroin ihan pöllyissä koko talon ja siivosin saunata kamani pois. Nyt olis viel edessä leipominen, mun suosikki osuus! Mietin kyl et siirränkö ne huomiseen vai teenkö nyt. Jos jotakuta kiinnostaa mitä oon leipomassa ni lohi-purjo piirakan (kyllä maar taas kerran!) sitte Unelma tortun jonka täytteenä oliks omanehilloo ja kermavaahtoo. Ja sitte ku mä rakastan sitä lohi purjo piirakan piirakka pohjaa ni teen siitä taikinansta itelleni keksejä n___n hihi! Mutta jooh. Bika bäivityksen lobbu! Joten mä taas katoon vähäks aikaa ja ehkä jos pää selvenee niin kirjotan viel tänään jossei niin sitten huomenna! Ku mulla on kaikkee kivaa mistä pälistä!