Korjaus tonne aikasempaan kirjotukseen missä sanoin että mulla oli päässä Guccin lasit, ne onki Voguet :'D!

Musiikki.

Musiikki on aika monelle tosi tärkee, "mitä ilman ei vois elää". No joo mulle musiikki on kans tosi tärkee,et lähestulkoon aina ku oon koneella ni mulla on jotain musiikkii soimas taustalla 24/7. Samoin ku lähen jonnekki ni iPod/känny mist kuuntelee musaa,etenki jos on yksin! Tai jollai auto matkalla kans. Mä ite henk. kohtasesti vihaan "genrettämistä" se on niin perseestä. Ku joku kysyy mitä sä kuuntelet ja sä sanot jonku artistin tai bändin josta tykkäät sillä hetkellä ni sut luokitellaan heti jonku tyyli lajiin! Mun musa scaala jota kuunteleln on oikeesti niin laaja! Jos sanon et tällä hetkellä en voi lopettaa kuuntelemasta Rihannan Te Amo'a ni varmaa heti aattelette et joo se on joku poppari. Nuh-uh! Mä kuuntelen myös tosi paljon instrumentaalista leffa musaa, kikkeli hevii (esim, Bullet for my valentinea), Trancee/Dancee yms. Ja jopa iskelmää! Ja tietty nää perus pop/rock/pop-rock/rap/suomi rap ,name it I listen it! :'D Koska sit toisaalta mä oon kans käyny läpi kaikki nää vaiheest et yhes vaihees kuuntelin tosi paljo just jtn hevi -tyyppistä raskasta musaa, sit taas toinen aika kausi ni kuuntelin suomi räppii, Nykyää joku biisi alkaa soimaa päässä ni sit kuuntelen sen :'D oli se sit mitä vaan :) Mutta! Nyt tällä hetkel popitan mm. just tota minkä mainitsin Rihannan Te Amon, sit Eminem f.Rihanna Love the way you lie, mmmmm Firealin Halo ja no kaikkee muutaki,mut tossa oli nyt muutama joit tulee kuunneltuu non-stoppina nykyää aika paljon :). Mmm musiikki kans ilmasee tosi paljon tunteita, joskus Kiran (mun rakas exä) kaa perjaattees "puhutaan" biisien lyriikoilla tai ilmastaan joku meiijän tunne biisin avulla ja monet biisit on niin sellasii "Tää on niin kirjotettu mulle/meille ;-----;" aika perus varmaan kaikilla ;) Sillon ku on angsti ni mä alan ite kuuntelee just jotain bullettii,sumii,simple planii,breaking benjaminii ja muuta "angsti" musaa tai sit jotai sreamon tapasta jolla mä saan sen mun paskan olon vaa vittuu, ja sit on niin erittäin hervoi biisei jotka vaan kuuntelemal saa mun tippa linssii. Hyvä ja viimesin esimerkki on just toi Love the way you lie koska siit biisistä mul tulee vaan niin paljon mieleen mun ja Kiran alkuajat ja kuinka paska mä olin sitä kohtaan yms. ei siit sen enempää. En viittis täs avautuu jostai menneestä paskasta ja siitä kuinka ryven itse inhossa. Sit tietty kaikkein paras esimerkki siitä kuinka musa vaikuttaa, on tietty kaikki nää love songssit :'DDDD niin perus on just a) On yksinäinen eikä oo sillee ketää ja kuuntelee jotai haikeita rakkaus laului ja toivoo et löytäis jonkun b) On joku, ja se/tai ite on sellanen klishee et lainailee niistä toiselle jotai kohtii. Mä oon kokenu molemmat, en kyllä sit tiijä kumpi on parempi :'D

Gay.

Jollekki ehkä omalla tavallaan arka aihe. Seksuaalisuus yleensäkki voi olla sellanen vaivaannuttava tai kierrettävä aihe. Mut ei mulla ainakaan oo mitään sillee vaikeutta puhuu et onks hetero vai gay tai jotai ihan muuta. Mä ite myönnän, tai ehkä "myöntää" kuulostaa jotenki kielteiseltä. Mmm.. ehkä,ehkä se on nyt ainut verbi jonka keksin tähä hätään, niin mä siis kuitenki myönnän olevani bisse (Bi-seksuaali, eli molempiin suuntautununt henkilö), ja ehkä se on jostaki sekavaa et ei tiijä et haluuks sitte muijan vai jätkän. Musta siinä vaan on enemmän valinnan varaa :'DD haha! Emmä jätkistä vois kuvitella luopuvani, mut kyllä tytötki on ihanii ja seksikkäitä ;) Sit on aika vakio et jos oon jonku kaa ulkona (siis kaverin kanssa) ni aina jos joku vähääkää gayn näkönen on jossai tai kävelee ohi ni heti toiselle "salee homo" Eikä se ees oo lokkaus, koska must se olis vaa kiva jos kaikki kaappiksetki tulis ulos sieltä kaapista, must siinä ei oo mitään hävettävää ja pitäis olla oma ittensä just sellasena ku on!

Lävistykset.

Tuli mieleen ku kävin tyhjentää mun sähköpostiin niin sain tälläsen iiiihanan viestin Crazy Factory Shopilta <3

Dear Customer,

we are pleased to inform you that we have shipped your order 357805 today, delivery from Thailand to you will take about 4-8 days.

Joo,tilasin kielikoruun vaitopäitä, sit pari ihan koruuki ja sitte korvaan uuden venarin :'D en malta odottaa et ne saapuu! Voin ottaa sit kuvan siitä krääsä määrästä minkä saan. Et mun venari on 14mm halkasialta ja täs on ollu hmm vajaa kaks vuotta sama koru,se on jo vähä kulunu ni saan vaihettuu sen sitte :) Kieli koruhan on tosi uus, otin sen vasta kesäloman alussa. Pään oon kerran vaihtanu (ja ite koru vaihettii lyhyempää sillon ku oli ollu 2vko harjotus koru), eli nyt tässä on sellanen valko/vihree kapseli/pilleri http://www.crazy-factory.com/product_info.php?info=p355134_Barbells-with-Capsule--UV-.html jos tuolla käväsette niin noista se olis toi GR väri, värillinen osuus on hieman läpinäkyvä. Nyt tilasin noista pinkin 8D . Mmm mulla ei oo (vielä) muita lävistyksiä. Haluisin Bridgen ("silmien väli",googlettakaa Bridge Piercing jos ette tiijä!), ja alahuuleen 3-5 lävistystä, kyllä se on mahollista että on 5kin läväriä alahuulessa :'D . Lantio lävärit ois niin ihanat *W* ne käynki varmaan ottaa lahjaks itelleni sit joulukuussa 0:--) ja tässä onki kuva millaselta ne parannuttuaan tulee näyttämään, huom kuvitelkaa ne molemmin puolin (eli 4 palloa yhteensä lantiossa)  Onhan ne aika erikoiset ja ehkä epäkäytännölliset, mut vaikka ne olis mulla vaan sen kaks viikkoo ni kyllä mä ne haluun! Nyt joku ihmettelee että miten nuo on tehty, niin ne on "microdermal" lävistykset,eli ihon alle upotetaan tappi jonka pää on litteä (eli ettei se lähe pois ihon alta), tälläsiä lävistyksiä voi ottaa perjaatteessa ihan mihin ruumiinosaan tahansa, yleisin paikka on varmaan niska. Yks micro maksaa about 40-60€ paikasta riippuen (ja laskekaapa sama sitte x4). Ja micro koruja on paljo erilaisii, sit yks vaihto ehto millä tommosen sais aikaan olis "banaani" -koru, eli vähän samallainen mikä laitetaan esim. napaan. Mut se olis vielä epäkäytännöllisempi lantion seudulla ja se kasvais tyylii heti ulos ihosta, et keho ei kasvata microo niin heti ulos :) .Sit vaikka tatuoinnit ei lävistyksiin liitykkää niin suoranaisesti niin niitäki haluisin! Ajattelin et vois site jossai joulun paikkeilla ottaa ekan, jompaa kumpaa nilkkaan sellanen pieni musta lisko. Ja sit mun ultimate haave on sellanen iiiiiso lohikäärme jonka pää on mun kaulassa,käsi olkapäällä ja se kiemurteleen mun selkään, tai sitte sellanen vähän itämaalais tyyppinen tiikeri joka menee mun kyljestä/lantiolta reiteen ;) ja sit on näit muitenki jotai haaveita esim siivet selkään. mut ne on jotenki niin massa :p No joo onhan se liskoki,mut mä en heti haluu jotai jätti tatuointii ni jotai pientä ja kivaa eka,sit tiijän et kestänkö jonku isommanki prosessin!

Tän päivän ainut onnistunu photo whore kuva;